וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחקים שיגרמו לכם לבכות

שני סוגים של בכי לבחרתכם: מהמשחק המרגש על מלחמת העולם הראשונה או דמעות על כמה העולם מטומטם שהוא מימן משחק שכולו סימולטור של סלע

בדרך כלל אני משתדל להמליץ כאן רק על משחקים סלולריים, אבל פה ושם יוצאים גם משחקים למחשב ולקונסולות שחייבים להגיד עליהם מילה - ו-Valiant Hearts: The Great War הוא אחד מהם.

המשחק הזה, מבית היוצר של "ריימן", מציב אתכם במגפיהם של ארבעה חיילים במלחמת העולם הראשונה, אך במקום להאדיר את המלחמה והאלימות כמו ב-Call of Duty או Battlefield, המשחק הזה דואג לספר סיפורים מאוד אנושיים על החיילים עצמם והקשיים איתם הם מתמודדים במלחמה. בניגוד למשחקי מלחמה מסורתיים, Valiant Hearts אינו משחק פעולה אלא דווקא משחק הרפתקאות, והסגנון הגרפי לא מציאותי אלא כזה שמושפע מאוד מספרי קומיקס אירופאיים.

יש משחקים טובים ממנו בכל הקשור למשחקיות וקצב, אבל אין הרבה כאלה שמצליחים לארוז כל כך הרבה אופי ויופי במשחק אחד. בין השלבים יש גם עובדות על המלחמה עצמה, עובדות שגורמות לנו להבין למה מדובר באחת התקופות האפורות בהסטוריה.

ניתן להורדה ב-Steam ולקונסולות Xbox One, Xbox 360, PlayStation 3 ו-PlaySation 4. המחיר: 15 דולר.

האיש עם האייפד שבטנק ינצח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מיליוני ג'ובניקים בכל העולם כבר משחקים בזה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם כבר במשחקי מלחמה עסקינן, אז אחד הפופולריים שבהם בשנים האחרונות הוא World of Tanks, משחק מולטיפלייר תחרותי בו השחקנים הופכים לשיריונרים גאים, משתלטים על טנקים שונים ומשונים ומשתמשים בהם כדי לחסל את כל הטנקים המתחרים. למשחק הזה יש עשרות מיליוני שחקנים פעילים ברחבי העולם, וכעת, עם יציאת גירסת ה-iOS סביר להניח שיהיו עוד יותר.

World of Tanks: Blitz יאפשר לכם לשחק בקרבות של 7 מול 7, כולל שלל טנקים אמיתיים לגמרי, גרפיקה די מרשימה ומערכת שליטה שבאופן די מפליא עובדת ממש סבבה על מסכי מגע.

זה וודאי לא יחליף את גירסת ה-PC למי שכבר התמכר, אבל אם אתם טנקיסטים בנשמה ועדיין לא יצא לכם לנסות לעלות על המרכבה הוירטואלית, זה יכול להיות מקום טוב מאוד להתחיל.

זמין להורדה בחינם ל-iPhone ול-iPad.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

יום הולדת שמח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ב-18 שקל תוכלו לקנות 5 עוגות בקופיקס אבל לא תקבלו כזה משחק מגניב/מערכת וואלה!, צילום מסך

כשניקו התעורר בבוקר יום הולדתו היה לו רק דבר אחד בראש: עוגת יום ההולדת שהיתה אמורה להמתין לו על שולחן האוכל. כמה חבל שבלילה פשטה על הכפר הקטן בו ניקו גר מפלצת אימתנית שגנבה משם את כל דברי המתיקה - כולל העוגה הנחשקת. מכיוון שאין דבר חשוב יותר מעוגת יום הולדת (כמו נניח השאלה בנוגע לאמא ואבא של ניקו, שלא מופיעים במשחק וגורמים לתהות מה ילד כל כך קטן עושה לבד בבית ביום ההולדת שלו), ניקו לוקח את הכלב שלו ויוצא למסע בעקבות העוגה.

Monsters Ate My Birthday Cake הוא יופי של משחק. כולו מבוסס על פאזלים של "לחץ על המתג הזה ואז משוך את הקופסה הזו כדי לפלס את הדרך אל הפתרון", שהולכים ומסתבכים עם הזמן, כשלניקו מצטרפות מפלצות נחמדות שיכולות גם הן לעזור בפאזלים.

הגרפיקה מלבבת, הסיפור חמוד, ובסך הכל מדובר ביופי של משחק. הדבר היחיד שלא מתוק בו הוא המחיר: 18 שקלים, שזה סכום די כבד להוציא על משחק סלולרי.

להורדת המשחק לאייפון
להורדת המשחק לאנדרואיד

בציר ישראלי

מי לא אוהב הוקי אוויר? המשחק החמקמק הזה, שתמיד אנחנו רואים בכל מיני קניונים (או ברמה האישית: בפארק בלאגן בקיבוץ יגור) ומתקמצנים על עשר השקלים שעולה לשחק בו, בר הגיע בשלל גרסאות למכשירים ניידים ו-Loonies הישראלית היא האחרונה ביניהם.

הטוויסט הפעם: הדיסקיות הם בעצם ייצורים חמודים בשם לוניז, ובמקום לקלוע לשער היריב צריך קודם לאסוף יהלומים בקרב אחד-מול-אחד בתורות. בכל תור תצטרכו להעיף את הלוני שלכם בכל רחבי הלוח ולצבור את היהלומים שמפוזרים עליו. כשיסתיים התור שלכם היריב שלכם יצטרך לעשות אותו דבר (הוא יוכל גם לפגוע בכם ולגנוב מחצית מהיהלומים שלכם), עד שאחד מכם יגיע לסכום של 3,000 יהלומים שיפתח בשבילו את "קו הסיום".

הראשון לקו הסיום מנצח. ויש גם חיזוקים, הפתעות, אפשרות לשחק מול חברים בפייסבוק וגם פס קול מוצלח מאוד. והכל בחינם.

להורדת המשחק לאייפון
להורדת המשחק לאנדרואיד

* אם גם אתם ישראלים ופיתחתם משחק שנראה לכם ששווה שנכתוב עליו כאן, כתבו לנו ל-wallaweb@walla.net.il

הסימולטור הכי מיותר

בשנה-שנתיים האחרונות הפך פופולרי למדי ז'אנר משונה של משחקים: משחקי הסימולציה. 'הו', אתם וודאי אומרים, 'אבל סימולטורים היו פופולריים מאז ומעולם!". זה נכון - אבל אני לא מדבר על סימולטורי טיסה או נהיגה - אלא על סימולטורים שמדמים את הדברים הכי משונים שאף פעם לא ידעתם שאתם רוצים לשחק בהם.

כך למשל, Farming Silulator יבקש מכם לדאוג לחוויה וירטואלית מציאותית במיוחד (כולל שעות על גבי שעות של נסיעה בטרקטור!), Euro Truck Simulator יהפוך אתכם לנהג משאית מסע בכבישי אירופה ו-Goat Silulator יעזור לכם לדעת את כל מה שאף פעם לא רציתם לדעת על עזים.

והנה, בימים האחרונים מפותח לו הסימולטור המיותר ביותר בעולם: Rock Simulator, שכשמו שם הוא - הוא מדמה סלע. אפשר להניח את הסלע הזה על כל מיני משטחים שונים ולראות את השמש מטילה עליו צל מכל מיני זוויות שונות. וזהו בערך. תודו שזה נשמע מרתק.

היוצרים וודאי מקווים שהמשחק יהפוך למשחק קאלט כמו שאר הסימולטורים המשונים, ומתכוונים לשחרר את המשחק ב-Steam אחרי שיסיימו לגייס את דמי הפיתוח דרך הקמפיין שלהם ב-Indiegogo. בינתיים נראה שהם דווקא די מצליחים.
אם תמיד היתה לכם חיבה לסלעים - אתם מוזמנים להשקיע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully