וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: להפוך את האייפוד לאייפון

13.10.2010 / 8:51

אם האייפוד של ימינו הוא בעצם "אייפון בלי טלפון", ה-Itouch to phone משנה גם את זה, כאשר הוא מאפשר הוצאת שיחות מהנגן

אם פעם כדי להגדיר את האייפוד של אפל היינו אומרים "נגן מוזיקה", "נגן מוזיקה משוכלל" או "אם כל נגני המוזיקה" – היום כדי לנסח את מהותו בקצרה אנחנו יכולים פשוט לומר: "אייפון בלי הטלפון". אייפון ואייפוד טאץ' לא רק נראים כמעט אותו הדבר, אלא גם מספקים, פחות או יותר, את אותם השירותים (למעט ה-GPS שאין באייפוד, ומצלמה שהתווספה רק בדגם החדש) – אם מתעלמים מהעובדה שהאייפון אמור להיות בראש ובראשונה טלפון.

מוצר חדש ומבטיח מתיימר לשנות גם את זה. אם להאמין למשווקיו, התושבת המיוחדת לאייפוד, הקרויה Itouch to phone אמורה להוסיף לאייפוד טאץ' שלכם גם את אותם אלמנטים נעדרים – קיום שיחות טלפון ושליחת הודעות SMS. המוצר מבטיח להפוך כל מכשיר אייפוד טאץ' פרוץ (דור 1, 2 ו-3) לאייפון לכל דבר. רק תכניסו את המכשיר לתוך התושבת – ותוכלו להתחיל לדבר.

התוספת שתופסת?

ה-Itouch to phone עדיין לא נבדק ונוסה על ידי עיתונות הטכנולוגיה, ולכן אמינות טענותיו טרם אומתה. לנסות אותו על בשרכם (ועל בשר האייפוד שלכם) זה סיפור קצת יקר במקרה שהוא לא מספק את הסחורה: 130 דולר. במידה והוא כן עובד, ואף עושה את זה כמו שצריך – מדובר בחסכון משמעותי למדי. למרות מחירו הגבוה של התוסף, כשמשקללים את המחיר עם זה של אייפוד דור רביעי – הפער למחיר של אייפון דור 3 עדיין נשאר משמעותי.

  • עוד באותו נושא:
  • אייפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully