וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטארקראפט 2 - מהלילה בחנויות

מספר רב של חנויות ברחבי הארץ תערוכנה הלילה אירועי השקה למשחק האסטרטגיה Starcraft II

סטאקראפט 2 מגיע בחצות. משחק האסטרטגיה החדש של חברת בליזארד יושק הלילה (ב') בכל רחבי העולם, וגם בישראל ייערכו אירועים ליליים להשקת המשחק. הוא צפוי להימכר במחיר של 329 לגרסה הרגילה שלו, ו-449 למהדורת אספנים.

חנויות משחקים ייעודיות תפתחנה בלילה על מנת למכור את המשחק. כך, החנות מדיה-גיים ברחוב סירקין בגבעתיים תפתח את שעריה על מנת למכור את המשחק, כשבהשקה הלילית יעמוד מחירו על 269 ¤. כמוה, תפתח את שעריה גם החנות פריק בקניון ויצמן סיטי, וחנות ארכדיה בדיזנגוף סנטר.

רשת באג תפתח מספר סניפים בחצות הליל על מנת למכור את המשחק. בין הסניפים ניתן למצוא את דיזנגוף סנטר בתל אביב, קריון בקריית ביאליק, קניון הנגב בבאר שבע, קניות שבעת הכוכבים בהרצליה, לב המפרץ בחיפה, גנדן בפולג, סטאר באשדוד, סינמה סיטי בראשון לציון ובגלילות, כמו גם בסניף של רחוב הלל בירושלים. במכירה המוקדמת יימכר המשחק ב-299 ¤ לגרסה הרגילה, והרוכשים יקבלו 50 ¤ לרכישת מקלדת, עכבר או אוזניות של Razer.

Starcraft II: Wings of Liberty הוא כותר המשך ל"סטארקראפט" משנת 1998. המשחק מחולק לשלושה חלקים, כשהראשון שבהם – זה שמושק היום – מתמקד בקמפיין של בני האדם. בשנתיים הקרובות תושקנה שתי חבילות הרחבה למשחק הבסיס, שתתמקדנה בשני הגזעים האחרים. מדובר במשחק הראשון של חברת Blizzard מזה 7 שנים שלא קשור לכותר התפקידים ההמוני World of Warcraft, ובמשחק הראשון של החברה שלא מתקיים בייקום של וורקראפט מזה 9 שנים.

  • עוד באותו נושא:
  • stacraft

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully