וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוטיוב נגד סאטירה?

דידי חנוך

14.1.2009 / 14:28

סרטון סטירי של חברת "שרוטונים" בכיכוב איסמעיל הניה נמחק מאתר הוידאו המצליח. עדכון: הסרטון חזר

אתר רשמי

סרטון האנימציה הסטירי של חברת "שרוטונים", המוצג מעל טקסט זה, הועלה ליוטיוב לאחרונה נמחק הלילה מהאתר בטענה שהפר את תנאי השימוש באתר.

סיומו של הסרטון, כפי שניתן לראות, כולל ערימה תופחת של תינוקות מונפשים. זאת, ניתן לנחש, הסיבה להסרת הסרטון מהאתר, תחת אחד הסעיפים הבאים בתנאי השימוש: זה בו נאמר "יוטיוב הוא לא אתר שנועד לזעזע. אל תעלו סרטוני הגעלה של תאונות, גופות או דברים דומים שנועדו לזעזע או להגעיל". או זה בו נאמר שהאתר לא מרשה "דברי שטנה, התוקפים או משפילים קבוצה על בסיס גזע, מוצא אתני, דת, נכות, מגדר, שירות בצבא והעדפה מינית".

גיא סומך, ממייסדי חברת "שרוטונים", הגיב להסרה בתמיהה: "עד היום, לא הורד אף סרטון של "שרוטונים" מהמדף הוירטואלי ולא חסרות פעמים בהם בחנו את גבולות הטעם הטוב בסרטונים שלנו והיינו רחוקים מלהיות פוליטיקלי- קורקטיים, אך לצערי, מסתבר כי ברגע שאתה נוקט עמדה פוליטית שלא מתיישרת עם שאר העולם, סלחו לי על הצרפתית שלי – בועטים לך בתחת".

18:12 עדכון: הסרטון חזר

כפי שניתן לראות בקישור, הסרטון הוחזר לפני שעה קלה לאתר. מגוגל ישראל נמסר שסרטונים מורדים מהאתר אוטומטית לאחר תלונה, ורק אז נבדקים על ידי החברה. סרטונים שנמצא שאין איתם בעיה מוחזרים לאתר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully