וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל תתחרה בטוויטר ופייסבוק באמצעות באזז

גוגל משיקה שירות חברתי בשם Buzz, שמתממשק עם Gmail ומאפשר לכם לשתף תוכן עם קבוצות אנשים

גוגל הופכת לחברתית יותר, עוזרת לכם לעקוב אחרי הבאזז. החברה השיקה היום את Google Buzz – שירות חדש שנועד לעזור לגולשים לשתף מידע ולעקוב אחר המתרחש ברשתות חברתיות אחרות. השירות החדש מתחבר לשירות המייל של גוגל – Gmail. מעבר לכך, הודיעו בגוגל כי יש בכוונתם להשיק גם גרסה ארגונית של Buzz, אך זה יקרה מאוחר יותר.

השירות יופיע בתיבות המייל של משתמשי Gmail במהלך הימים הקרובים, כשהוא נתמך על ידי האתר עצמו ומכשירים סלולריים. הוא מאפשר לכם לשתף תכנים טקסטואליים, כמו גם תכני מולטימדיה, יחד עם שאיבת תכנים מטוויטר, Picasa, גוגל רידר, יוטיוב, Flickr ו-Blogger.

את המידע תוכלו לשתף עם כולם, או עם קבוצות חברים (כשרשימת החברים קשורה לספר הכתובות של ג'ימייל), כשזרם העדכונים אותו אתם מקבלים תלוי בהיסטוריית העדפות שלכם. מפתחי האתרים יכולים לאפשר שיתוף עם Buzz באמצעות ממשק פיתוח חופשי, שכעת תומך בזרמי מידע ובעתיד יתמוך גם בהרשאות קריאהכתיבה מלאות.

במכשירי סלולר השילוב עם Buzz כולל גם שירותי מיקום – בגוגל ינסו לזהות איפה אתם נמצאים ולהשתמש במידע הזה. כך, למשל, אם אתם שולחים הודעה ממסעדה, כל מי שייכנס לעמוד של המקום בגוגל יראה את ההודעה שלכם – וההודעות האחרות – שנשלחו מהמקום הזה. כמו כן, גרסאות חדשות של Google Maps למכשירי סלולר יראו לכם הודעות שנכתבו בקרבת מקום (בתנאי והכותב אישר זאת, כמובן).

  • עוד באותו נושא:
  • Google Buzz

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully