וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכבוד מיליארד, מיליארד גולשים

22.6.2011 / 13:29

גוגל שוברת שיאי אינטרנט: מיליארד משתמשים ייחודיים ביקרו באתרי החברה בחודש מאי האחרון

מיליארד משתמשי אינטרנט ייחודיים ("Unique Users") ביקרו בכלל אתרי גוגל בחודש מאי האחרון. כך מדווחת חברת המחקר קומסקור, המפיקה את נתוניה על בסיס מדגם של שני מיליון משתמשי אינטרנט ומשלבת אותו עם נתונים על מספר דפים נצפים.

זוהי הפעם הראשונה בה חברת אינטרנט זוכה להישג כזה. ב-2006, כאשר התחילה קומסקור למדוד נתונים אלו, היו לגוגל 496 מיליון משתמשים ייחודיים בחודש, ומיקרוסופט עמדה אז בראש הטבלה, עם 539 מיליון משתמשים.

לפי נתוני קומסקור, בשנה האחרונה צמח מספר המבקרים הייחודיים של גוגל ב-8.4%. זאת בין השאר בזכות שירות הדואר ג'ימייל ואתר שיתוף הווידאו יוטיוב השייכים לה. מיקרוסופט ניצבת במקום השני, עם כ-905 מיליון משתמשים ייחודיים בחודש – צמיחה של 15%. גם יאהו חוותה צמיחה השנה, והגיעה ל-689 מיליון משתמשים ייחודיים, עלייה של 10.8%. את הגידול המרשים ביותר מציגה הרשת החברתית פייסבוק, שכמות משתמשיה הייחודיים זינקה ב-30% והגיעה ל-714 מיליון. פייסבוק גם מובילה בזמן השהייה באתר – במאי שהו בו החברים 250 מיליארד דקות (עלייה של 66.6% מהשנה שעברה), בעוד שבגוגל שהו המשתמשים 200 מיליארד דקות.

המונח Unique User מתייחס לגולש באתר, שביקר בו פעם אחת או יותר מכך. גם במקרים בהם הוא חזר לאתר, אין הוא נספר כגולש נוסף, מכיוון שמערכת הבקרה מזהה שמדובר בגולש חוזר ולא בגולש נוסף - זאת לפי זיהוי כתובת ה-IP בה הוא משתמש.

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully