וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההכרזה המסתורית של אפל

אפל שלחה לעיתונאים ברחבי העולם הזמנה לאירוע שיתקיים ב-27 בינואר, בו תכריז החברה על "היצירה החדשה" שלה

ב-27 בינואר עולמנו הולך להשתנות, כשאפל תכריז על... משהו. סופת השמועות אודות מחשב הלוח (מחשב נטול מקלדת שבנוי סביב מסך מגע) של החברה, שאולי יוכרז בתאריך הזה, הפכה להוריקן כשהחברה שלחה לעיתונאים ברחבי העולם הזמנה ובה היא מזמינה אותם "לחזות ביצירה החדשה" של החברה.

מדובר באישור הרשמי לתאריך שידענו כבר מספר שבועות, זאת כיוון שהחברה הזמינה מקום באולם מרכזי בסן פרנסיסקו לאותו היום. אך מה ייחשף באירוע? ובכן, משהו חדש. האם יהיה זה מחשב לוח? אולי. הדור החדש של האייפון? אולי. אוגר ממוחשב? לא סביר.

בין שלל השמועות המקושרות לאירוע החדש, שתיים הן הריאליסטיות ביותר. על הראשונה שבהן מדווח הוול סטריט ג'ורנל היום: העיתון גורס כי הוצאת הספרים הענקית HarperCollins נמצאת במשא ומתן עם אפל על יצירת גרסאות דיגיטליות של ספריה עבור מחשב הלוח של אפל. הסכם שכזה יהיה צעד הכרחי כדי לבסס את המעמד של המכשיר החדש, ולהראות שימוש אפשרי בו לקונים פוטנציאליים.

הסיפור השני מגיע באדיבות בלוג הרכילות Valleywag של רשת הבלוגים Gawker. הבלוג פרסם שישלם סכום של 10,000$ עבור תמונה של מחשב הלוח, ו-100,000$ על שעה של שימוש במכשיר לפני ההכרזה. מספר שעות לאחר הפרסום דרשו עורכי הדין של אפל להפסיק את הפעילות לאלתר, כיוון שזו מעודדת גניבה של סודות מסחריים. בכך, אפל בערך-אישרה שיש לה סוד מסחרי בדמות מחשב לוח.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully