וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל תשכיר לכם מחשב

רוצים מחשב עם מערכת ההפעלה ChromeOS של גוגל, המבוססת על יישומי רשת ודפדפן? החברה תשמח להשכיר לכם אותו ב-20-28 דולרים בחודש

גוגל תשכיר לכם מחשב. החברה חשפה באירוע המפתחים שלה את מיזם המחשבים השאפתני שלה, שבבסיסו השכרת מחשבים עם מערכת ההפעלה מבוססת-האינטרנט ChromeOS. בשלב ראשון, מדובר בפתרון לבתי עסק ומוסדות לימודיים. נציין גם כי גוגל אינה בונה את המחשבים בעצמה, כי אם משתפת פעולה עם יצרניות גדולות, כשהפעם אלו הן סמסונג ואייסר בדור הראשון של המחשבים.

מחירי המנויים יעמדו על 28 דולרים למשתמש בארגון ו-20 דולרים למשתמש במוסד חינוכי, כשבתוך המחיר הזה כלולים שדרוגי חומרה ותוכנה, כמו גם תמיכה במחשבים. כדי להפוך את העניין לכדאי, בגוגל דורשים התחייבות לשלוש שנים. לצרכן הפרטי, תמכור גוגל את המחשבים במחירים שנעים בין 349 ל-499 דולרים. את המפרט של שני המחשבים שנחשפו תוכלו לראות בסוף הכתבה

בנוסף למחשבים הניידים, הקרויים Chromebook, הראתה גוגל באירוע תמונה של Chromebox – מחשב שולחני זעיר שמפותח על ידי סמסונג, כשגם הוא פועל על ChromeOS. בגוגל לא חשפו את מפרט המחשב, ולא דיברו על מחירו או תאריך השקתו, אך הצהירו כי מדובר במוצר ארגוני.

חדשות טובות למעסיק

על פניו, מדובר בחדשות מרעישות מאוד לשוק הארגוני. בזמן שהצרכן הפרטי ככל הנראה עוד לא מוכן לעבור למערכת הפעלה שמבוססת אך ורק על שימוש באינטרנט, משתמש בארגון "מתקדם" – כזה שכבר עבר העביר את הכלים שלו לרשת ומסתמך על פתרונות שזמינים מכל מקום – לא צריך כיום יותר מדפדפן. וזה, הרי, כמעט כל מה שמערכת ההפעלה הזו מספקת. המשתמש המדובר עשוי לרצות יותר, אבל לא מדובר בצורך שקשור לעבודה שלו, ולכן המעסיק שלו יוכל בלב שלם לתת לו כרומבוק. אותו הדבר נכון לגבי סטודנטים.

כי הרי המעסיקים הם אלה שמרוויחים מכל העניין. במקום להחזיק מחלקת תמיכה גדולה עם מלאי חלפים, ולרכוש מחשבים בכל פעם בה החברה מתרחבת – מחשבים שנשארים יתומים אם מישהו עוזב – המעסיק יכול כעת לנהל את מלאי המחשבים ואת התמיכה בהם באמצעות גוגל. היא זו שתספק את המחשבים כשצריך ותיקח מחשבים מיותרים, היא זו שתעדכן אותם ותתמוך בהם. והמשתמש? הוא, ובכן, יצטרך להסתפק במה שנותנים לו, כי זה מספיק.

מפרט נייד סמסונג

מסך 12.1, רזולוציה 1280x800
משקל 1.48 ק"ג.
סוללה שמספיקה ל-8.6 שעות
מעבד Atom עם ליבה כפולה
WiFi מובנה, עם אפשרות למודם סלולרי
מצלמת רשת באיכות HD עם מיקרופון מבטל רעשים
2 כניסות USB
קורא כרטיסי זכרון
יציאת Mini-VGA

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

מפרט נייד אייסר

מסך 11.6 עם תאורת LED
משקל 1.34 ק"ג
סוללה שמספיקה ל-6 שעות
מעבד אטום כפול ליבה
WiFi מובנה, עם אפשרות למודם סלולרי
מצלמת רשת באיכות HD עם מיקרופון מבטל רעשים
תמיכה באודיו בהפרדה גבוהה
2 כניסות USB
קורא כרטיסי זכרון
יציאת HDMI

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully