וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: Asus AiGuru SV1

דידי חנוך

21.9.2008 / 2:19

האם מתגשם סוף סוף חזון טלפון הוידאו מסרטי המדע הבדיוני? אסוס וסקייפ חושבים שכן

אנחנו קצת אמביוולנטים בנוגע לגאדג'ט היום הנוכחי. מצד אחד, מדובר בהגשמת חלום מאינספור סרטי מדע בדיוני: יחידה עצמאית שמשמשת כטלפון וידאו. מצד שני, שיחות וידאו הן רעיון אטרקטיבי שלא מצליח להתרומם לשימוש המוני למרות שיש כיום אינספור יישומים שמאפשרים אותו.

אבל בסך הכל, אנחנו נוטים לראות את המכשיר הזה בחיוב מכיוון שהוא נראה מגניב ומכיוון שהוא משתמש בסטנדרטים קיימים ומצליחים ולא מנסה להמציא את הגלגל.

מדובר במכשיר עם מצלמה, מסך ומיקרופון שנועד לשיחות טלפון ברשת סקייפ. המכשיר לא זקוק למחשב, או בעצם לכל דבר פרט לחיבור אינטרנט חוטי או אלחוטי. לאנשים שנוסעים הרבה, או שיש להם חברים בחו"ל, זה יכול להיות אידיאלי. האפשרות לשבת בבית קפה ולהתקשר למחשב של אנשים שכבר מנויים לסקייפ היא אטרקטיבית מאד.

AiGuru SV1 כולל מסך 7 אינץ', מיקרופון, רמקול ומצלמה (ואפשרות לחבר את האוזניות שלכם). הוא מתחבר לרשת בקישוריות WiFi או באמצעות כבל אתרנט.

לפני קרוב לשנתיים קטלנו כאן את Ojo, מוצר שמספק שיחות וידאו איכותיות מאד. קטלנו אותו כי הוא עלה יותר מדי (1,800 ש"ח דאז) וכי הוא דרש מנוי במחיר 90 ש"ח לחודש. כיום, Ojo עולה 350 דולרים ודורש מנוי של 10 דולרים לחודש.

המכשיר של אסוס וסקייפ מספק חוויה דומה במחיר של 300 דולרים (החל מאוקטובר) וללא כל מנוי בתשלום. אם אתם נוסעים הרבה לחו"ל - ובמיוחד אם יש לכם משפחה וילדים שאתם מותירים מאחור, מדובר בדרך לא רעה בכלל לשמור על קשר. וגם אם יש לכם קרובים מבוגרים שנמצאים רחוק ושלא סביר שישתמשו במחשב, מדובר בדרך לא רעה כלל לעשות את זה.

אתם רואים את זה קורה?

ומה אתם חושבים? טלפון וידאו נראה לכם כמו רעיון כושל, או כמו משהו שיש לכם עניין בו?

  • עוד באותו נושא:
  • אסוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully