וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה-AppStore באהבה: חמש אפליקציות שוות לוולנטיינ'ס דיי

מיכל ויצמן

10.2.2013 / 16:35

רגע לפני היום הרומנטי, קבלו את האפליקציות שיכניסו אתכם למצב רוח דביק: ברכה מקורית ומושקעת, שומר מסך לבבי ועוד

העולם נחלק לשניים: אנשים שוולנטיינ'ז דיי מזכיר להם עד כמה הם אוהבים את בני הזוג, ואנשים שהיום הזה מזכיר להם עד כמה הם פשוט לא מקוריים. לא שאנחנו באים בטענות – הרי כשחוגגים בכל שנה מחדש מגוון גדול כל כך של אירועים כמו יום האהבה, ולנטיינ'ז, יום נישואין,או נשיקה ראשונה – בשלב מסוים כבר קשה למצוא דרכים להפתיע את הפרטנר.

בדיוק בגלל זה אספנו עבורכם כמה אפליקציות חביבות לוולנטיינ'ז דיי, שיאפשרו לכם לפנק את בן או בת הזוג במחוות רומנטיות. אם נתפסתם בלי דייט – אל דאגה, דאגנו גם לאפליקציית היכרויות עבור הרווקים האמיצים מביניכם.

Heart Booth: פסיפס של אהבה

מחפשים דרך לפנק את בת/בן הזוג בברכה אוהבת ומדליקה? Heart Booth מאפשרת לכם להיראות משקיענים במינימום מאמץ, על ידי יצירת פסיפס תמונות מפרגן ואוהב עבור בת/בן הזוג, כשבמרכזו מוצג לב גדול שנוצר מחיבור כל התמונות שלכם.

אף שזה נראה מסובך – מדובר בתהליך פשוט: האפליקציה מנחה אתכם בדיוק באיזו צורה עליכם להחזיק את הידיים שלכם באוויר. ברגע שהתמונה מוכנה, תוכלו להעלות אותה לפייסבוק או לאינסטגרם, לשמור אותה ברזולוציה גבוהה או לשלוח במייל. תוכלו להוסיף גם להוסיף לה כיתוב אוהב, למסגר ולהעניק כמתנה שווה.


זמינות לפלטפורמות:
- אייפון
- ווב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה רק נראה מסובך/מערכת וואלה!, צילום מסך

Avocado: רשת חברתית לשניים

כשאנו רחוקים זה מזה, אנו נוהגים לתקשר עם בני הזוג במגוון דרכים: סמסים, וואטסאפ, תיוגי פייסבוק, מינשוני אינסטגרם ועוד. Avocado היא דרך יעילה לנהל את התקשורת הדיגיטלית שלכם במקום אחד. מדובר ברשת חברתית לשניים, שתאפשר לכם לשלוח הודעות בממשק יפהפה, לשתף תמונות ולנהל לוח שנה משותף כך שלא תשכחו פגישות חשובות. אין מדובר ברשת החברתית הראשונה עבור זוגות, אך בניגוד למתחרותיה, אבוקדו היא פיתוח של יוצאי "יחידות העלית" גוגל, יוטיוב וטוויטר, שבחרו בשם אבוקדו כיוון שמדובר בפרי שגדל בזוג וסימל את האהבה ואת הפוריות עבור האצטקים.

גימיק חביב באפליקציה: כדי לשלוח חיבוק, עליכם להצמיד את הסמארטפון לגוף עד שתרגישו אותו רוטט. באופן דומה, כדי לשלוח נשיקה – פשוט נשקו את המסך והיא כבר תגיע ליעדה. האפליקציה קיימת גם בגירסה וובית, ובנוסף לתקשורת היום יומית מדובר גם במעין יומן שמתעד את האינטראקציה האינטרנטית בין בני הזוג.


זמינות לפלטפורמות:
- אייפון
- אנדרואיד

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דרך יעילה לנהל את התקשורת הדיגיטלית של הזוג במקום אחד/מערכת וואלה!, צילום מסך

Lovestagram: לאוהבי אינסטגרם

זוגות בעידן הרשתות החברתיות מנהלים זוגיות כפולה – אחת בחיים האמיתיים ושניה ברחבי הרשת. באינסטגרם לדוגמה, אנו מעלים תמונות משותפות, מגיבים אחד לשני, מלייקקים, ממנשנים ומה לא.

אפליקציית Lovestagram הוובית תיצור מצגת רומנטית של תמונות האינסטגרם המשותפות שלכם בכמה לחיצות כפתור. האפליקציה תאסוף את התמונות הרלוונטיות על פי מקומות שביליתם בהם יחד, תגובות ומינשונים הדדיים, ושוזרת אותן למצגת צבעונית בצורת לב.

עליכם להיכנס לאפליקציה באמצעות חשבון האינסטגרם שלכם ולציין את שם המשתמש של בן הזוג. ניתן לבחור מסגרת, להוסיף כיתוב ולשלוח את המצגת המוכנה במייל. כיוון שאין אפשרות עריכה, יתכן שתמצאו במצגת תמונות רלוונטיות פחות מהרצוי. יחד עם זאת, האפליקציה על פי רוב מדייקת ומדובר בגימיק חביב ופשוט להכנה, שיזכיר לכם חוויות נשכחות.


זמינות לפלטפורמות:
- ווב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מצגת רומנטית בכמה לחיצות כפתור/מערכת וואלה!, צילום מסך

KF Hearts Live Wallpaper: שומר מסך כלבבי

מי אמר שצריך לחכות עד ולנטיינ'ז כדי להיכנס למצב רוח מטופש ואוהב? שומר המסך הזה ימלא את סמארטפון האנדרואיד שלכם בלבבות אדומים ומרחפים, כך שגם אם אתם עמוסים בעבודה או משתעממים בלימודים – הצצה מהירה במסך תזכיר לכם את החצי השני שלכם ותוביל לחיוך.

הגירסה החינמית של האפליקציה, שנקראת KF Hearts Live Wallpaper, כוללת שומרי מסך לבביים. באפשרותכם לשדרג את האפליקציה עבור דולר, ובתמורה תוכלו לשלוט במשך הופעת הלבבות, לשנות את תמונת הרקע ואף להוסיף את תמונתו של בן הזוג בתוך הלבבות. לנו הספיקה הגירסה החינמית כדי להיכנס למצב רוח דביק.

זמינות לפלטפורמות:
- אנדרואיד

Crazy Blind Date: לרווקים המהמרים

האפליקציה הבאה מיועדת לרווקים מביניכם שנתקעו בוולנטיינ'ז בלי דייט, ופשוט מסרבים להישאר בבית בערב חמישי. מדובר באפליקציית היכרויות נועזת במיוחד מבית היוצר של אתר ההיכרויות 'אוקיי קיופיד'.

באפשרותכם להיכנס לאפליקציה באמצעות החשבון שלכם באתר או לחלופין ליצור חשבון חדש, ואז תוכלו למצוא בליינד דייט אמיתי לגמרי. אמנם תידרשו להעלות תמונה של עצמכם, אך האפליקציה תעוות את הצילום כך שלא ניתן יהיה לזהות את האדם שמסתתר מאחוריו. לאחר מכן, עליכם לבחור מתי אתם פנויים לבליינד דייט שלכם (בערב הוולנטיינ'ז, למשל) ולהחליט היכן תרצו להיפגש. פשוט נועו על גבי המפה עד שתמצאו את המקום המבוקש, סמנו אותו - וזה הכל. כעת המתינו, והאפליקציה תעדכן אתכם ברגע שהיא תמצא עבורכם בן או בת זוג שההצעה שהגדרתם מתאימה להם.

ניסינו קצת את האפליקציה, ובאופן אישי עדיין לא קיבלנו תשובה לגבי בן זוג אופציונלי. לא ברור האם מדובר בחוסר הפופולריות של האפליקציה או בחוסר אטרקטיביות מצידנו. נעדכן.


זמינות לפלטפורמות:
- אייפון
- אנדרואיד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מפרסמת את התמונה שלכם - אבל כפאזל/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully