וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל משיקה מזרים מדיה ביתי

גוגל השיקה את Chromecast - מזרים מדיה ביתי שעולה 35 דולרים ומאפשר להזרים תכנים מהמחשב או הטלפון לטלוויזיה

גוגל רוצה לאפשר לכם להזרים תכנים לטלוויזיה ממכשירי סלולר ומחשבים. במהלך האירוע אותו קיימה אתמול, השיקה גוגל את ה-Chromecast, מכשיר שמתחבר אל הטלוויזיה באמצעות HDMI, כשמטרתו היא לאפשר הזרמת תכנים אל הטלוויזיה מיישומים תומכים ומדפדפן הכרום עצמו. המכשיר, שזמין לרכישה מהיום בארה"ב, עולה 35 דולרים בלבד.

הפונקציונליות של Chromecast הינה, נכון לעכשיו, מוגבלת מדי. כך, היכולת "לזרוק" את חלון הדפדפן לטלוויזיה נמצאת כיום בגרסת, בטא, והמכשיר מיועד בעיקר לשימוש עם יישומים תומכים כמו שירות המוזיקה של גוגל ושירות הזרמת וידאו Netflix. ביישומים הנתמכים, מתווסף כעת כפתור הזרמה שאומר לכרומקאסט לשאוב את התוכן מהענן, כך שאתם יכולים להמשיך ולתפעל את הטלפון בזמן שהתוכן מתנגן.

בעתיד, מתכננת גוגל לא רק להרחיב את הפוקנציונליות של כרומקאסאט,אלא גם לשלב אותו במסכי טלוויזיה. באירוע ההשקה, הוצג התוכן על גבי טלוויזיה של סמסונג, ללא הסתרת הלוגו שלה, כך שניתן להניח כי סמסונג הינה כבר כיום שותפה של גוגל במיזם.

זו אינה הפעם הראשונה בה משיקה גוגל מוצר טלוויזיוני. לפני כשנתיים וחצי השיקה החברה את GoogleTV - ממשק שנועד להביא תכנים אינטרניטיים ותכנים טלוויזיוניים בקלות למשתמש. המיזם, שזכה לשני דורות - קודם בדמות מכשיר נפרד שיוצר על ידי לוג'יטק ואז כששולב במסכי טלוויזיה - לא זכה להצלחה מסחרית.

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully