וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עורך דין ברק כהן נעצר כי פרסם שיר על המשטרה ביוטיוב

כהן, פעיל חברתי ידוע שהסתכסך עם המשטרה כבר בעבר, כתב שיר על השוטר עמו הסתכסך. המשטרה עצרה אותו ופעילי הפייסבוק זועמים

עורך הדין ברק כהן, דמות מוכרת בנוף המחאה החברתית, נעצר הבוקר - לדברי עמוד הפייסבוק החברתי "חדר מצב" - בגלל שיר שפרסם. מחר הוא יעמוד למשפט באשמת העלבת עובד ציבור ושיבוש הליכי חקירה.

השיר, פרי עטו של כהן, מדבר על דמות בשם "חמדני שוטר זוטר", ומתייחס לרכז המודיעין במשטרה אלון חמדני. כהן מסוכסך עם חמדני מזה שנה, לאחר שבזמן משחק של בית"ר ירושלים התפתח ריב ביניהם על רקע ייצוגו של כהן את ארגון "לה פמיליה" של אוהדי בית"ר. כהן כתב פוסט חריף נגד חמדני בפייסבוק שלו, ובעקבות כך זומן לחקירה במשטרה ואף הורחק לשנה מהמגרשים בשל כך. עכשיו הפרשה שוב זוקפת ראש.

בתחילת החודש כאמור העלה כהן ליוטיוב את השיר "רכז מידע", אותו כתב הלחין ושר". בעקבות פרסום השיר, זומן לחקירה במשטרת המוריה בירושלים. לאה כהן ארזי, בת זוגו מזה 7 שנים של ברק, תיארה לפני מספר שעות בעמוד הפייסבוק שלה את השיחה שקיבלה הבוקר מהמשטרה: "דבר דוד השוטר ממשטרת מוריה בירושלים. רציתי להודיע לך שברק כהן עצור... עצור, שאלתי, על מה? עונה דוד השוטר מה זה עניינך וניתק. מסתבר שעצרו אותו על העלבת עובד ציבור בגין שיר יפיפה".

השיר של כהן:

הפוסט של לאה ושל "חדר מצב" שותף בפייסבוק וגולשים ופעילים הצטרפו למחאה נגד המעצר. "זו כבר פעם רביעית או חמישית שמזמינים אותו לחקירה במשטרת המוריה בנושא השיר שפרסם", אמרה לאה לוואלה!טק, "כנראה שאסור לנו לשיר שירים עם שמות משפחה שיש לשוטרים. השיר הטריף אותם". לדברי לאה, השיר נוצר במקור לפני שנה בגרסה הרבה יותר בוטה, ורק לפני חודש הקליט אותו כהן בגרסה מתונה יותר - ועדיין הוא הצליח להרגיז את המשטרה.

כהן הוא עורך דין המייצג ארגונים חברתיים עם אג'נדה מובהקת למען מיעוטים מוחלשים. היו לו כבר לא מעט היתקלויות עם המשטרה, לא רק בפרשיית אלון חמדני אלא גם על רקע המחאה החברתית וזכויותיהם של מפגינים. הסיבה לחקירות ולמעצרים משתנה בכל פעם. "חקירה פה, חקירה שם לא מדכאות אותו", אומרת לאה, "אני יודעת עכשיו שהוא נקרע מצחוק ומשגע את כל השוטרים והחברים לתא".

למה לדעתך הוא כל הזמן מסתבך ככה?
"כי הוא דעתן ולא מניח לדברים הרעים לשקוע. אבל גם השונאים שלו אוהבים אותו. הוא עצמו לא שונא איש".

בינתיים שיר המריבה עובר מיד ליד, ואין ספק שהמעצר של מחברו עושה לו רק טוב. בקרוב כבר נזמזם אותו כולנו.

ממשטרת ירושלים נמסר: "החשוד זומן לחקירה ביחידת ההונאה שחל משטרת ירושלים, באישור הפרקליטות, בחשד לעבירה של העלבת עובד ציבור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully