וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסוי בסין: איך גברים יגיבו לכאבי לידה?

5.11.2014 / 16:48

בית חולים בסין רצה להמחיש לגברים איך מרגישה לידה, והעביר אותם סימולציה של כאבים דומים. התגובות: בכי, צעקות ופרישה מהניסוי תוך כמה דקות

צילום מסך

איך גבר היה מגיב לכאבי לידה? בית חולים בג'ינאן, סין, החליט סוף סוף לפתור את התעלומה שמעסיקה את המין האנושי משחר ההיסטוריה, לשמחתה של כל אישה שאי פעם אמרה למישהו שהוא לעולם לא יבין את הכאב הזה. אז עכשיו, מתברר, אפשר.

בית החולים shandong province יזם ניסוי במסגרתו יעברו גברים סימולציה שתדמה עבורם את סוג הכאב שחשות הנשים בזמן הלידה. אלקטרודות המחוברות לשרירי הבטן התחתונה של הנסיין משדרות מכות חשמל שגורמות לשריר להתכווץ בחוזקה, באותה עוצמה הנחווית בשעת לידה.

חלק מהגברים נרשמו בסקרנות לניסוי, חלק נגררו לשם על ידי נשותיהם. אחד הנסיינים סיפר לסוכנות הידיעות CEN שאשתו בהריון, ולאחר שאמר לה שתפסיק לעשות מזה כזה עניין - מיהרה לרשום אותו לפרויקט כדי שיידע מה היא עומדת לעבור. לאחר הניסוי, הגישה שלו כבר השתנתה לגמרי. "זה כואב בטירוף", סיפר, "וזה עוד נמשך רק כמה דקות. אם זה היה נמשך שעות אני לא יודע אם הייתי מסוגל לעמוד בזה".

גם שאר הנסיינים סבלו קשות בזמן ה"לידה", ו-CEN מדווח על הרבה צעקות ובכי במעבדה - כשהנסיינים לא מסוגלים להמשיך מעבר לכמה דקות בודדות. וזה עוד בלי שיידחף להם החוצה יצור שלם מתוך איבר המין.

מטרת הניסוי הרשמית, על פי דוברות בית החולים, הייתה להעלות את המודעות לסבל שעוברות הנשים בזמן הלידה, ולגרום לגברים לחוש כבוד והזדהות כלפיהן, אם כי סביר להניח שלא מעט נשים פשוט שמחו לקבל את האפשרות להגיד "אמרתי לך".

אז מה יותר כואב, לידה או בעיטה בביצים?

  • עוד באותו נושא:
  • לידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully