וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: מוזיקה ישראלית במשחק Assassin's Creed

9.11.2014 / 16:02

סיפור סינדרלה: מפיצת המשחק השתמשה שיר של צמד יוצרים ישראלי בהפצת הטריילר העולמי

אתר רשמי

סיפור סינדרלה לשני מוזיקאים ישראלים מתרחש ממש בימים אלו דרך קהילת הגיימינג. שיר הנושא, שאיתו יוצאת המפיצה העולמית Ubisoft בטריילר רשמי ללהיט החדש Assassian's Creed: Unity שייך לצמד יוצרים ישראלי, רובי פאייר ותום גפן, שאולי לא מוכרים בישראל אבל הפופולאריות שלהם בעולם גדלה מרגע לרגע.

השיר Ready To Fight עלה לפני פחות מחודש ל-SoundCloud, וזכה תוך זמן קצר ל-50,000 השמעות ואף עלה למקום הראשון במצעד האינדי רוק. המפיצה Ubisoft שמה לב לעניין והחליטה שהיא מצאה את שיר הנושא החדש ללהיט שלה שיוצא אוטוטו. היא יצרה קשר עם המו"לית של היוצרים הצעירים, עו"ד אושרת בן ארוש שהיא במקרה גם גיימרית שהכירה את המשחקים בסדרה, והעסקה לזכויות השיר נסגרה תוך פחות משבוע. החל מיום שישי האחרון השיר זוכה לחשיפה עולמית עם שחרור הטריילר של המשחק. ההאזנות ב-SoundCloud קפצו בהתאם במאות אחוזים.

קנה מידה עולמי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Assassin’s Creed Unity/מערכת וואלה!, צילום מסך

מדובר בהצלחה בקנה מידה עולמי. מעבר לאינספור ההשמעות הצפויות לקליפ לקראת יציאת המשחק ב-14.11.1 ואחריו - ביוטיוב ובהקרנות רשמיות, או באייטמים קטנים כמו שלנו - הטריילר (במקור באנגליתI תורגם גם לרוסית, ספרדית וגרמנית. לפי המידע שבידנו כבר החלו להגיע הצעות לקמפיינים לצמד, שהיה עד עכשיו אנונימי, מברלין ומחברות תקליטים בינלאומיות נוספות.

השיר הקודם שפירסם את המשחק, Everybody Wants to Rule the World של Tears for Fears בביצוע של Lorde, זכה ליותר מ-16 מיליון צפיות בתוך 4 חודשים אז אין ספק שרובי ותום ימשיכו לקבל הצעות מפתות.

טריילר נוסף למשחק החדש יוקרן גם אצלנו באולמות הקולנוע של סינמה סיטי כמו שהיה עם המשחק Shadow of Mordor כתוצאה משיתוף הפעולה של המפיצה בישראל הד-ארצי ואולמות הקולנוע.

רוצים גם?
לחצו לרכישת השיר באייטונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully