וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל מהלילה: 48 שעות של הנחות ומבצעים באתרי קניות ישראלים

10.11.2014 / 12:50

גם לנו מגיע יום קניות סטייל "סייבר מאנדיי": הלילה בחצות יתחיל אירוע הקניות המקוון shopping IL בחסות גוגל ישראל, המרכז מבצעים והנחות של אתרי קניות כחול לבן

צילום מסך

הלילה בחצות יתחיל אירוע "shopping IL" בחסות גוגל ישראל: עשרות בתי עסק יציגו מבצעים והנחות שירוכזו באתר הייעודי, על מנת לעודד קניות באינטרנט אצל בתי עסק ישראלים. האירוע יימשך 48 שעות, במהלכן יופנו הגולשים מהאתר הייעודי לאתרי החנויות המשתתפות, חנויות מתחומים שונים כמו מוצרי חשמל, קוסמטיקה, אופנה, ספורט, ספרים וכלי בית (לכל אתר מדיניות תשלומים ומשלוחים שונה).

אתרי קניות ישראלים נמצאים בדרך כלל בעמדת נחיתות אל מול אתרי קניות בינלאומיים. הקונה הישראלי מעדיף את האתרים הבינלאומיים, בעיקר אתרים סינים בהם המחירים נמוכים ביותר, אך לא פעם בגלל חוסר היכרות עם ההיצע הישראלי. מטרת ה-shopping IL היא להעלות את המודעות הצרכנית לקניות כחול לבן ברשת.

ה-shopping IL מגיע גם כתשובה ישראלית לאירועי הקניות שמציפים את השוק הבינלאומי בתקופה זאת של השנה - חודש לפני חג המולד - כמו ה"בלאק פריידיי", ה"סייבר מאנדיי" ו"יום הסינגלס" הסיני, המציעים הנחות ענק מרוכזות לקניות ברשת או בכלל. יום הסינגלס הסיני מתחיל גם הוא הלילה, במקביל ל-shopping IL, ויימשך 24 שעות. המבצעים של יום הסינגלס ירוכזו באתר הייעודי Taobao, ולישראלים - בשלוחה המקומית . chinabuy סמארטפון oneplus one, למשל, יימכר באתר chinabuy בחצי מחיר - 722 שקל במקום ב-1,445 שקל (לא כולל מסים). אבל לא תקבלו את טפיחת השכם על תרומה למסחר אלקטרוני כחול לבן.

לחצו כאן לאתר shopping IL ולרשימת המותגים המשתתפים.

עדכון 11.11:
מגוגל ישראל נמסר כי עד שעות הצהריים כבר נכנסו לאתר shoppingil.co.il למעלה מ-100 אלף איש. הקטגוריות המובילות הן חשמל ואלקטרוניקה, אופנה, בית וגן, ילדים ותינוקות ואקססוריז. לדבריהם, מרבית המוכרים מדברים על עליות בביקושים של מאות אחוזים לעומת יום רגיל. ישנן עליות חדות בביקושים למגוון המוצרים באתרים.

קניות באינטרנט. Santiago Cornejo, ShutterStock
קניות באינטרנט/ShutterStock, Santiago Cornejo

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully