וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרטון הפחדה פלסטיני חדש: "ציוני, תברח"

19.11.2014 / 10:12

אחרי הלהיט "תקוף, תעשה פיגועים" של החמאס, מגיע סרטון הפחדה חדש, הפעם בנושא פיגועי דריסה. כרגיל, זה יותר מצחיק מאשר מאיים

צילום מסך

סרטוני הפחדה של החמאס זה ז'אנר משונה אך מבדר. בתקופת מבצע צוק איתן הופץ קליפ מוזיקלי שהציג תמונות של לוחמים על רקע השיר "תקוף, תעשה פיגועים", שהתקבל בצחוק ולגלוג בקרב הקהל הישראלי: נוצרו לו עשרות פארודיות, והוא אף הפך לשיר היתולי שרוקדים לצליליו במסיבות.

אך לסרטון ההפחדה החדש שעלה אתמול ליוטיוב, "ציוני, תברח" של משתמש בשם hareka Tube, אין צורך ליצור פארודיות: הוא בעצמו כבר הומוריסטי. הסרטון המצוייר מציג ישראלי חובש כיפה נדרס על ידי מכונית כשהוא מחכה בתחנת האוטובוס, חייל ישראלי בורח ממכונית דוהרת וקבוצת ישראלים מבוהלים נרדפת על ידי טרקטור, דחפור ותלת אופן - והכול באנימציה פרועה וקריקטורית.

מילות השיר:
ציוני תברח תברחי ציונית
אתם אוטוטו נהרגים על ידי מכונית
ציוני כן אתה ולא אחר
הסתכל ימינה הסתכל שמאלה תיזהר
מכונית מגיחה מכל עבר
אוספת אותך לקבר
רכב זועם דוהר לכיוונך
כה ממהר נוס על נפשך
אתה בחרת אז תשא באחריות
תברח כבר כי אתה עומד למות
ציוני תברח תברחו ציונים
אתם אוטוטו בכל דרך נהרגים

האופן שבו עשויה האנימציה, ונוסח מילות השיר, גרמו ללא מעט גולשים לתהות אם לא מדובר בעצם בסרטון ישראלי ובניסיון של הפוך-על-הפוך להציג את התעמולה הפלסטינית. אבל קבוצת היוטיוב hareka Tube שיצרה את הקליפ כבר העלתה בעבר סרטוני אנימציה דומים, שמכילים תעמולה יותר מעודנת. חלק מהסרטונים שלהם מתאפיינים באווירה מרגשת ועצובה, כשהם מתארים את חיי הפלסטינים, חלקם מגחיכים את הכובשים הציונים האכזרים, וחלק משלבים את המרגש עם המגוחך - כמו בסרטון הבא, המשלב ישראלים טיפשים ורעים שמקבלים מכות בסצנות היתוליות, עם תמונות מרגשות ומשפחתיות מחיי הפלסטינים:

זו לא הפעם הראשונה שיוצרים פלסטינים מעלים לרשת סרטונים שמציגים פגיעות בישראלים באור מגוחך. בחודש יוני האחרון, לאחר חטיפת שלושת הנערים הישראלים בחברון ולפני שהתגלו גופותיהם, העלתה קבוצת יוטיוב פלסטינית בשם Pal Tube מערכון שבו הם מציגים את החטיפה באופן קריקטורי. שלושה שחקנים פלסטינים חבושי פיאות וכיפות גילמו את שלושת הנערים שעוצרים טרמפים בתחנת האוטובוס. חבורת חוטפים מחופשים לחרדים מגיעה למקום, ומעמידה פנים שאחד מהם התעלף. כשהנערים ניגשים לעזור לו, מתנפלים עליהם החוטפים ומכניסים אותם לתא מטען של מכונית. כל זה עם משחק מוגזם, הבעות פנים מגוחכת והרבה סלפסטיק - כולל חלק שני לסרטון בכיכובו של "המנהיג הישראלי", אותו גילם גמד היסטרי עם כובע ופיאות.

מערכון פלסטיני על חטיפת הנערים. יוטיוב, צילום מסך
מתוך המערכון הפלסטיני על חטיפת הנערים/צילום מסך, יוטיוב
  • עוד באותו נושא:
  • חמאס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully