וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגולשים כועסים על מירי רגב ושולי מועלם: "אכזבתן"

20.11.2014 / 10:59

חברות הכנסת מירי רגב ושולי מועלם, שתיהן נשות ימין מובהקות, הצליחו להרגיז את העוקבים שלהן בפייסבוק כשפרסמו פוסט נגד ההחלטה להפסיק את עבודת פועלים הערבים באשקלון. "איבדת את הלייק שלי", כתבו להן

ועדת הפנים של הכנסת בנושא המסתננים. מגד גוזני
רגב/מגד גוזני

סערת הפועלים הערביים באשקלון הגיע גם לפייסבוק של הח"כים. לאחר ששר הכלכלה, נפתלי בנט, התבטא הבוקר נגד החלטת ראש עיריית אשקלון להפסיק את עבודתם של פועלים ערבים בעיר, פרסמו גם חברות הכנסת שולי מועלם (הבית היהודי) ומירי רגב (הליכוד) את דבר התנגדותן לראש העיר בפייסבוק שלהן.

"ההחלטה של ראש עריית אשקלון לאסור על ערבים לעבוד בעירו היא החלטה שגוייה", כתבה ח"כ שולי מועלם בעמוד הפייסבוק שלה, "אסור לקבל החלטה גורפת המונעת מערבים אזרחי ישראל לעבוד בתחומי ישראל". גם חברת הכנסת מירי רגב כתבה: "אנו חיים במדינה יהודית-דמוקרטית, הדוגלת בשוויון וחופש העיסוק [...] אין מקום להחלטה גורפת רק בגלל שאדם הוא ערבי".

הגולשים בעמודים של רגב ומועלם הגיבו בהפתעה ובתרעומת. רגב ומועלם, כמו גם נפתלי בנט, הם אנשי ימין וחלק מהתומכים שלהם מצפים שיתמכו בהחלטת ראש עיריית אשקלון. הפוסטים של רגב ומועלם עוררו כעס רב בקרב אוהדי העמוד.

הפוסט של מועלם:

"ממך לא ציפיתי לפוסט מטומטם כזה!" כתב אחד המגיבים בעמוד של מועלם. "חברי הבית היהודי עוקפים את מרץ משמאל", כתב אחר. "אני בדף של זהבה גלאון?" תהה גולש נוסף. גולשים נוספים כתבו לה: "סתמי ת'פה! שדיברת כמו שימין צריך לדבר קיבלת כבוד עכשיו קיבלת בוז!" ו-"הבית היהודי שוב מוכיחים כמה הם צבועים".

גם בעמוד של מירי רגב נכתבו דברים דומים: "איכזבת!", "איבדת את הלייק שלי", "עד עכשיו אהבתי אותך עכשיו הפכת לאויבת גם", "בסופו של דבר גם הפרצוף האמיתי שלך התגלה!", "נראה לי שמישהו פרץ לה לפייסבוק לא מתאים שהיא אמרה דבר כזה ואם כן אז מירי פישלת ובגדול!" וגם "בחירות הבאות רק בן ארי, ימין אמיתי ולא מתלקק".

ואכן, מיכאל בן ארי חיזק בעמוד הפייסבוק שלו את החלטתו של ראש עיריית אשקלון. "ראש עירית אשקלון מנהיג עם אחריות. אני מצדיע לו!" כתב בן ארי בפייסבוק אתמול, והבוקר הוסיף: "מפטר היום את המחבל של מחר!"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הפוסט של רגב:

לאחר כמה שעות, חזרה רגב לעמוד הפייסבוק וכתבה לגולשים: "אני קוראת את התגובות של חלקכם מהפוסט שכתבתי. אני יכולה להבין את סערת הרגשות שבה כולנו נמצאים, ואת החששות והפחד הפוקדים את אזרחי ישראל והורי הילדים. עם זאת קשה לי לקרוא תגובות של אנשים שכותבים שאין ערבי טוב. אסור לנו להיות במקום הזה, ואני לא מקבלת אמירה זו. יש לי חברים ערבים, ואני מאחלת שערבים ויהודים יחיו פה בשלום, מתוך כבוד הדדי אחד לשני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully