וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בשלט החוצות המדהים של גוגל

26.11.2014 / 13:54

וגם: חברות הטכנולוגיה נערכות לקניות, סוני עדיין בידי ההאקרים, ולמה הטאבלטים צפויים להאט את קצב המכירות? חדשות הטק

צילום מסך

שלטי חוצות דיגיטליים זה לא משהו חדש, אולם גוגל הצליחה לרענן את התחום. מסך ענק, המתנשא לרוחב של איצטדיון פוטבול ובגובה 8 קומות הוקם מול מלון מריוט בניו יורק באחת השדרות העמוסות ביותר ב-Times Square.

באמצעות האתר והאפליקציה Androidify ניתן ליצור דמות משעשעת של אנדרואיד ולשדר אותה במסך הענק ואף לשחק איתה מול חברים במגוון משחקים כמו כדורגל, שחייה באקווריום ואפילו בתחרות ריקודים והכל בעזרת מצלמת דמויי קינקט.

לפי ההערכות כ-300 אלף איש עוברים באזור עמוס זה יום-יום, וגוגל שילמה מחיר יחסית קטן של 2.5 מיליון דולר בשביל האפשרות להציג את המגה מסך שלה, שכאשר הוא לא מציג משחקים הוא מציג את מוצרי החברה.

קדימה שופינב

סלפי. ShutterStock
סלפי שופינג/ShutterStock

בלאק פריידי, סייבר מאנדיי והקניות לכריסטמס בפתח. לצד המבצעים והדילים, מתפרסמים גם מחקרים שמנתחים את שירותי הקניות ומספקים גם תחזיות למכירות.

מחקר חדש של חברת Swirl קובע שחנויות המשתמשות בשירותי ה-Beacon וגם ה-iBeacon של אפל משיגות יותר מעורבות ויותר רכישות מהלקוחות שלהם.

שירות Beacon ו-iBeacon לאפל מאפשר למשתמשים לקבל התראות מבוססות מיקום בתוך החנות שבה הם נמצאים. נניח שהלוקח עובר ליד אוזניות של סוני בחנות Best Buy, הוא יכול לקבל נוטיפיקציה לדוגמא: "רק היום מבצע אוזניות סוני ב-15% הנחה". בעת לחיצה על ההתראה הלקוח נלקח לאפליקציית Best Buy - אם אין לו אותה הוא נלקח לעמוד שלה בחנות הרלוונטית ושם הוא יכול לאשר את ההנחה, ולפעמים גם לשלם אותה מהסמארטפון עצמו.

לפי התוצאות, כ-60% פותחים את האפליקציה שמציעה את ההנחה, ו-30% מהם יאשרו את הקוד. כמו כן השירות מעלה את הסיכוי לרכישה ב-73%. החוקרים ממליצים לחנויות להתקין את החיישנים הרלוונטים בחנויות שלהם בהקדם.

אבל לא הכל ורוד. מחקר אחר של IDC, צופה ירידה במכירות טאבלטים. אפל כזכור, השיקה השנה שני אייפדים חדשים והחברה רגילה לראות גידול במכירות בשנה של השקה.
המחקר מדבר על גידול של 7.2% משנה לשנה, לעומת 52.5% אשתקד. כלומר, האטה בקצב המכירות.

חלק מהסיבות שעלולות להוביל לתחזית הם גדילת מסכי הסמארטפונים, עלייתם של אלטרנטיבות זולות דוגמת טאבלטים סינים זולים יותר או התמיכה הגדולה שהיצרניות הגדולות כמו אפל וגוגל מביאות למכשיריה הקודמים. כך למשל האייפד 2 שיצא ב-2011 יזכה לגרסת iOS 8 העדכנית והנקסוס 7 של שנת 2012 יזכה גם הוא לגרסת לוליפופ. כך לקוחות שרוצים "להרגיש בלי" ולהיות עם יכולים גם השנה להשתדרג בטאבלטים הישנים שלהם, ואין סיבה ממשית לרכוש חדש.

עוד באותו נושא

סמנו לעצמכם: מה כדאי לקנות ב"בלאק פריידיי" הקרוב?

לכתבה המלאה

טוויטר מציגה ציוצי מבצעים ו-Vine מאפשר עוקבים

גם ברשתות החברתיות מרגישים את עונת הקניות והטיימינג של המוצר החדש שלה אינו מקרי. טוויטר מוסיפה שדרוג משמעתי הן לצרכנים והן לבתי העסק בשירות החדש, שנקרא Twitter Offers. השירות מאפשר לבתי עסק להוסיף הנחות ומבצעים בתוך הציוץ של בית העסק עצמו. עוקב של בית העסק יכול לפדות את המבצע ישירות לכרטיס האשראי שלו ולהשתמש בו מתי שהוא יכול, ללא שימוש בטלפון עצמו.

לדוגמא, רשת בית הקפה סטארבקס יכולה לצייץ: "רק היום לעוקבים שלנו, 10% על כל תפריט המאפים", עוקב של הרשת יכול לפדות את הציוץ, בעזרת כפתור מיוחד, להזין את האשראי שלו (פעולה חד פעמית) וכאשר הוא ישלם באותו אשראי ברשת ההנחה תגיע אוטומטית, אפילו אם נגמרה לו הבטרייה.

כאשר סנאפצ'ט מאפשר להעביר כסף בין חברים, ופייסבוק צפוייה להכנס למשחק הזה, נראה הרשתות החברתיות, ואפילו המכשירים עצמם (כמו במקרה של אפל פיי ו-Google Wallet) מנסים להיפטר לחלוטין מכסף מזומן, פיזי או מהצורך בארנק שמכיל יותר ממקום למספר כרטיסים.

עוד על טוויטר. שירות הסרטונים הקצרים Vine שנרכש על ידי רשת המיקרובלוגינג מקבל עידכון מעניין שהופך אותו, באופן מפתיע, למשהו שמתקרב לטוויטר עצמו. בעדכון החדש, כך פורסם בבלוג הרשמי נוספה האופציה לבחור משתמש Vine מועדף באמצעות לחיצה על הכוכב למעלה בצד ימין של השם שלו. לאחר שנבחר משתמש מועדף, יתקבלו הודעות פוש הישר למכשיר עצמו עם כל פרסום של אותו אדם. לא מדובר בפיצ'ר שהולך לשנות הכל, אך האופציה החדשה תאפשר לא לפספס פרסומים של משתמשים שבאמת אוהבים.

הפריצה לסוני - עבודה מבפנים?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה לא נראה טוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתמול דווחנו על פריצה של האקרים, כנראה הגדולה בהיסטוריה, לשרתי חברת Sony Pictures. החברה האחראית על הפצת הסרטים והסדרות של סוני.

הדד-ליין של ההאקרים חלף והשקט היחסי שעולה מהסיפור הזה הוא לאו דווקא סימן טוב. האתר The Verge הביא פרטים חדשים לפרשה: האתר קיבל פנייה מאחד האנשים שהזדהה כאחד ההאקרים. ההאקר שהזדהה עם הכינוי Lena הסביר שה"דלתות" למערכות האבטחה של סוני נשארו לא נעולות, ובעזרת עזרה פנימית הם הצליחו להיכנס פנימה. כמו כן נמסר שההאקרים רוצים "שיוויון" וחלק מהעובדים שתומכים במטרה כנראה נענו לבקשה לפרוץ פנימה.

בעוד הדד-ליין שהציבו ההאקרים עבר ומידע רגיש לא נחשף, המערכות של סוני נמצאות עדיין כפי הנראה בשליטת ההאקרים, ונראה שאין כרגע מזור לבעיה. סוני עצמה מסרה שהם "בודקים בעיות עם הטכנולוגיה" מבלי להרחיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully