וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאג שגורם לווטסאפ לקרוס

9.12.2014 / 11:41

גרסאות של תוכנת המסרים חשופות לתקלה המאפשרת לתקוע את האפליקציה. וגם: הקסדה של סמסונג זמינה למכירה והבחירות של אפל ל-2014. חדשות הטק

שני חוקרי אבטחה בני 17 מהודו איתרו באג בווטסאפ שגורם לאפליקציה לקרוס. הבאג מהווה גם פרצת אבטחה מאחר שהוא מאפשר לאלץ בזדון מחיקה של היסטוריית השיחה.

הפרצה קיימת במכשירי אנדרואיד בלבד עליהם מותקנת גרסה לא מועדכנת של ווטסאפ. הגרסאות החשופות הן: 2.11.431 ו-2.11.432.

התקלה מתרחשת על ידי שליחת קובץ טקסט במשקל קטן של2K (בעבר תקלה דומה גרמה לקריסת האפליקציה אבל היא כללה קובץ גדול יחסית של 7 מגה). הקובץ מכיל כמות גדולה של תווים מיוחדים שגורמים לקריסה, וגם שליחתו לקבוצה בווטסאפ תגרום להדבקה בתקלה והאפליקציה תקרוס גם בלי פתיחת הקובץ.

הפתרון הוא שדרוג אפליקציית הווטסאפ במכשיר ומחיקת היסטוריית ההתכתבות עם איש הקשר ממנו הגיע הקובץ.

אפל בוחרת את הטובים ביותר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האוסקר של האפליקציות/מערכת וואלה!, צילום מסך

גוגל כבר פרסמו את הבחירות השנתיות שלהם בחנות הגוגל פלי, וכעת מגיעה תורה של אפל לפרסם את האפליקציות הטובות ביותר לשנת 2014 המשלבת בין בחירות העורכים להצלחות במצעדים ומכירות באייטונז.

אם לנסות לעמוד על ההבדלים בין החברות הרי שגוגל פרסמה כמות גדולה של מוצרים והבחירות של אפל מקנות את התחושה שמדובר במעיין זוכים בטקס יוקרתי. כך למשל בראש ההפנייה שעלתה לאפ-סטור עומדים תחת אפליקציית ומשחק השנה רק שתי בחירות: המשחק Threes! - מה שהיווה את הבסיס לטירוף ה-2048 שסחף את המדינה בהמשך, ואפליקציית Replay Video Editor - לערכיה פשוטה של סרטונים ותמונות.

עוד ב"זוכים": מקלדת Swift הפופולארית, המשחק World of Tanks Blitz וטיילור סוויפט עם האלבום 1989.

גוגל סטריט בדובאי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכביש הכי גדול באיחוד האמירויות בצילומסך Street View/מערכת וואלה!, צילום מסך

דובאי היא העיר הערבית הראשונה להצטרף לשירות Google Street View, לפי פרסום באתר הרשמי של מוחמד מורד, המנהל האזורי של גוגל למזרח התיכון וצפון אפריקה.

אז אם תמיד חלמתם לנסוע לדובאי ולהציץ על הבורג' ח'ליפה, המגדל הגבוה בעולם, אבל ידעתם שלא יתנו לכם להכנס כי אתם ישראלים, זו ההזדמנות לעבור על הנופים היפים והפרצופים המטושטשים בשירות של גוגל.

סמסונג גיר VR יוצאת לשוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קסדת המציאות המדומה של סמסונג ה-Samsungs Gear VR, מוצעת למכירה באתר של סמסונג ודרך AT&T החל מהשבוע ב-200 דולר. הקסדה הוכרזה בספטמבר לאחר שסמסונג עבדו עליה בשיתוף אוקולוס של פייסבוק, והיא למעשה התקן עליה מלבישים מכשיר סלולרי. באופן רשמי היא תומכת כרגע רק במכשירי נוט 4 של סמסונג.

כמו בכל מוצר חדש, אין לה עדיין הרבה תוכן. אבל מי שכבר שם הוא סטודיו המשחקים הישראלי סייד קיק שמשחק בפיתוחו romans 360 כבר זמין בקסדה החדשה. ניסינו אותו והוא ממש כיף.

  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully