וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שנתיים: אינסטגרם מוסיפה פילטרים חדשים

17.12.2014 / 14:02

עדכון חדש לאפליקציה מאפשר כלים נוחים יותר לעבודה עם פילטרים מעודפים. וגם: גוגל, אמאזון, אפל וסמסונג נלחמות על הקניות ברשת ובמובייל. חדשות הטק

סלפי. ShutterStock
שקיעות, חתולים, פרונו אוכל וסלפיז עכשיו בחמישה פילטרים חדשים/ShutterStock

אינסטגרם מוסיפה עוד פילטרים ומאפשרת לסדר אותם בצורה נוחה יותר. עדכון חדש לאפליקציית שיתוף התמונות לאייפון ולמכשירי האנדרואיד מביא פיצ'רים חדשים, כולל 5 פילטרים חדשים לתמונות, שנתיים אחרי שנוספו כאלו בפעם האחרונה.

שמות הפילטרים החדשים הם: Slumber, Crema, Ludwig, Aden and Perpetua, שלפי הבלוג הרשמי הם "מרככים וקצת משנים את הצבעים כדי להשיג את המראה והתחושה שתרצו לכל תמונה".

עוד שינוי מבורך הוא האפשרות להסתיר ולארגן פילטרים מחדש, נניח יש לנו 5 פילטרים שאנחנו משתמשים בהם הכי הרבה, ניתן על ידי החזקת הפילטר להזיז ולארגן אותו מחדש ואפשר גם לראות תצוגה קטנה בתחתית המסך של כל פילטר לפני השימוש בו.

התקדים של T-mobile

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רעיון לא רע בכלל, בקרוב אצלנו/מערכת וואלה!, צילום מסך

התחרות בין רשתות הסלולר בארצות הברית מייצרת מבצעים שמשתלמים לצרכן ורשת T-mobile האמריקאית יוצאת בתקדים חדש לצריכת רוחב פס: תאפשר לשמור נתונים בין החודשים למשך שנה.

מה זה בעצם אומר? נניח ואני זכאי לתכנית החדשה, ששמה "מאגר דאטא", יש לי כרגע בתכנית 3 ג'יגה-בייט וניצלתי החודש 1 ג'יגה-בייט. זה אומר שבחודש הבא אני יכול להעביר את 2 שני הג'יגה שנותרו לי ואני מתחיל עם 5 ג'יגה-בייט.

בנוסף לצבירה, כל מי שמצטרף לתוכנית יקבל 10 ג'יגה בייט (אותם לא ניתן לצבור) עד סוף השנה. התוכנית פתוחה לכל מי שיש לו תוכנית בעלת 3 ג'יגה-בייט לסמארטפון או 1 ג'יגה-בייט לטאבלט. יהיה נחמד אם גם בארץ יכולנו לצבור רוחב פס לא מנוצל ואני קורא מכאן למפעילות לקחת יוזמה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הקרב על האשראי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תומך כבר ב-90 אחוז מכרטיסי האשראי באמריקה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סמסונג מתכננת להשיק שירות מתחרה ל-Apple Pay. על פי הדיווח סמסונג תחבור לחברת LoopPay שלפי הפרסומים מפעילה שירות תשלומים ייחודי שמתאים כבר לטכנולוגיה של היום: כאשר מעבירים כרטיס אשראי היום בכל מסוף אשראי, המחשב קורא את הפס המגנטי שעל הכרטיס. הפטנט של LoopPay משתמש באותו פטנט כאשר הוא מאפשר לשדר את האות המגנטי למסוף כאשר הוא מדמה את פעולת ה"העברה".

היתרון של סמסונג, אם הדיווחים נכונים, היא שהיא יכולה להטמיע את הטכנולוגיה במכשירים שלה (ובשעונים שלה) וכל הלקוחות שלה יוכלו לשלם בכל מקום בו ניתן להעביר כרטיס, וגם במקומות מהם אפשר לשלם עם NFC שנמצא במכשירים שלה זמן רב.

קרבות התשלומים מתגלגלים גם לחברות אחרות: גוגל מתחרה באמזון ובשאר אתרי המסחר ברשת כאשר לפי דווח של האתר Wall Street Journal מתכננת להכניס כפתור "קנה עכשיו" לתוך חלון החיפוש שלה. זה לא אומר שגוגל תחזיק מלאים גדולים כמו אמזון, אך היא תשלב ככל הנראה את אופציית הקנייה במנוע החיפוש ובכך תמנע את המעבר לאתר צד שלישי. לפי הדיווח גוגל תציג אפשרות נפרדת שתציג שירות שילוח של עד יומיים כמו שיש לאמזון פריים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully