וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משאל רחוב: מהי האפליקציה הכי אהובה על הישראלים?

18.12.2014 / 17:02

האפליקציות מסדרות לנו כל היבט בחיי היום יום, מניווט בכביש ועד ביקור וירטואלי אצל רופא. אבל מה האפליקציות שהישראלים משתמשים בהן הכי הרבה? יצאנו לבדוק

דייב שחר יה בן ניסן

האפליקציות השתלטו על חיינו כבר מזמן. כמעט לא קיימת בעיה אנושית קטנונית וזניחה שלא המציאו לה אפליקציה שתפתור אותה. הן מארגנות לנו את החיים, עוזרות לנו לתפקד, לתקשר, להפעיל או סתם להעביר את הזמן. הן שם כדי לארגן את כל אחד מתחומי החיים שלנו: אנחנו יכולים לנווט בדרכים עם WAZE, לנהל דיונים משפחתיים בווטסאפ, או לבקר וירטואלית אצל הרופא ב- MY DOCTORS. הן גם מאפשרות לנו לנהל את חיי הפנאי שלנו בלי להיות כבולים לשולחן המחשב במשרד: גם ברחוב אנחנו יכולים לשחק בקנדי קראש, לחפש סטוץ בטינדר ולראות סרטונים ביתיים ביוטיוב או שידורי טלוויזיה באפליקציות צפייה כמו ORANGE TV.

העולם טובע באפליקציות שצצות בכל מקום על ידי כל יזם מתחיל עם קצת כסף וחבר מתכנת, אבל מעטות מהן הופכות לחלק בלתי נפרד מחיינו. בשבוע שעבר בדקנו כאן מה היו האפליקציות המצליחות של השנה, אלה שעשו מיליונים ולא ירדו מהכותרות. אבל בסופו של יום, כשהאזרח הקטן מגיע למכשיר שלו, באיזו אפליקציה הוא משתמש הכי הרבה? איזו אפליקציה הכי חשובה לו?

יצאנו לרחוב הישראלי כדי לבדוק. באופן לא מפתיע, האפליקציה של פייסבוק מסנג'ר - שהיא האפליקציה המצליחה ביותר השנה מבחינת כמות ההורדות - הוזכרה כמה וכמה פעמים. אבל אין ספק שהאפליקציות הפופולריות ביותר במשאל היו WAZE ו-ווטסאפ. כנראה זה מה שישראלים הכי צריכים מהטלפון שלהם - לנווט ולשמור על קשר עם המשפחה. ולחבר אייקונים של ממתקים כמובן.

כתב: אסי גל
צלם: דייב שחר
עורכת: מאיה בן ניסן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully