וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תערוכת CES: מחוות תנועה יפעילו מחשבי מקבוק

צחי הופמן, לאס וגאס

8.1.2015 / 10:42

מכשיר ה-OneCue של EyeSight הישראלית היא מצלמת תנועה שממוקמת ליד הטלוויזיה ובעזרתה ניתן לשלוט במוצרים הנמצאים בבית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכשיר ה-OneCue של EyeSight/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת EyeSight הישראלית הציגה את מכשיר OneCue בתערוכת האלקטרוניקה - CES בלאס וגאס. OneCue היא מצלמת תנועה, אותה המשתמש ממקם בסלון ליד הטלוויזיה. בעזרתה הוא יכול לשלוט במוצרים הנמצאים אצלו בבית. למשל, טלוויזיה, מגבר, סטרימר, ממיר וגם תאורה, תרמוסטט ותריסים. כל עוד ניתן להפעיל את אלו באמצעות תקשורת אינפרה אדום או WiFi.

המוצר OneCue הוא יותר מאביזר פשוט להפעלת הטלוויזיה בבית. באמצעות הנפת היד בצורה המזכירה שלום, המכשיר ידליק את הטלוויזיה, המגבר והממיר, ללא שום פעולה נוספת מצד המשתמש. EyeSight החלה במכירה מוקדמת בחודש נובמבר, כאשר ב-CES היא בישרה, שהמוצר יגיע למשתמשים בחודש אפריל הקרוב.

בתערוכה הציגה לראשונה EyeSight את המוצר עובד בצורה מלאה עבור קהל המבקרים. "זה פשוט כיף לעבוד עם המוצר שלנו, זו נותן תחושה של שחרור", אומר גדעון שמואל, מנכ"ל החברה ל"גלובס". "אנחנו נמכור את המוצר דרך אתרי אינטרנט, כמו אמזון. חברות טלווזיות כמו כבלים ולוויין, נפגשות איתנו ומעוניינות למכור אותו דרכם. יכול להיות שאותן חברות ימכרו את המוצר תחת המותג שלהן, רק עם התוספת Powered By EyeSight". לדברי שמואל, יש גם רשתות בישראל המעוניינות למכור את OneCue בארץ.

שמואל אומר של-OneCue אין חומרה יעודית, והם פשוט בחרו את הרכיבים מהמדף, כאשר התוספת של EyeSight הם האלגוריתמים המאפשרים הפעלה פשוטה.

ב-EyeSight שהוקמה בשנת 2005, כבר מציעים מספר שנים את הפתרונות שלהם במסכי הטלוויזיה של פיליפס, הייסנס, מחשבים של לנובו, HP ו-Dell וגם סמארטפונים סיניים כמו ZTE. "ההבדל בין OneCue למה שהצענו עד היום, הוא שהמוצר החדש מאפשר שליטה במגוון גדול של מכשירים ולא רק בטלוויזיה".

ה-OneCue נמכר ב-130 דולר במכירה מוקדמת, כאשר לאחר מכן מחירו יעלה ל-200 דולר. "אני רוצה שזה יהיה מוצר שאתה קונה מהדף בלי שתחשוב עליו ולכן אני לא רוצה שמחירו יהיה יקר מדי". ב-EyeSight עובדים על OneCue בשנה וחצי האחרונות, “האלגרותמיקה הייתה קיימת והיא כל הזמן משתפרת", אומר שמואל.

שליטה במקבוק

לדברי שמואל, EyeSight תציג פתרון תוכנה לשליטה באמצעות מחוות תנועה בתוכנות מדיה במחשבי מקבוק. עד היום, פתרון כזה היה קיים רק למחשבים עם ווינדוס, כך שבקרוב גם משתמשי מקבוק יהנו ממנו. "התוכנה שלנו תאפשר בצורה פשוטה מאוד בעזרת האצבע, לשלוט בשירים שמתנגנים במחשב".

איך הטכנולוגיה של שליטה במחוות תנועה מתקבלת על ידי הלקוחות?

"יש לנו יכולת לראות כמה אנשים הפעילו את היכולת הזו במוצרים שלהם ואנחנו רואים שהמספרים גדלים כל הזמן. אחת הסיבות שהלכנו לתחום הזה, הוא שחברות המוצרים לא עושות שיווק טוב לטכנולוגיה, לכן אנחנו עושים לזה יחסי ציבור ושיווק. אני חושב שכאשר זה מגיע לידיים של הצרכן, ביחד עם חווייה טובה, המשתמש מתאהב בזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully