וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו פרסם פוסט תודה למגיבים - שגררה פארודיות

20.1.2015 / 17:43

בנימין נתניהו בחר שלוש תגובות חיוביות מהפייסבוק שלו כדי לקשט בהן את פוסט ה"תודה על תמיכתכם!" שהעלה לעמוד. הגולשים הגיבו בפארודיות

עמוד הפייסבוק של ראש הממשלה בנימין נתניהו אוחז במעל מיליון לייקים, כשעל כל פוסט שעולה בו נכתבות מאות תגובות - רבות מהן חיוביות ותומכות. בשעות האחרונות נתניהו העלה לפייסבוק פוסט שמודה לגולשים על התגובות - ובו תמונת עצמו עם הכיתוב "תודה על תמיכתכם". מתוך אינספור התגובות שקיבל נתניהו עד היום ברשת, או לפחות מהשבועיים האחרונים, הוא בחר כנראה בפינצטה שלוש תגובות מייצגות: אחת של "זהו מנהיג בכל רמ"ח איבריו", אחת של "נתניהו כשיר להיות ראש ממשלה יותר מכל אחד אחר" ואחת של "אין ספק שאבחר בך", המופיעות בתמונה.

הפוסט המוזר, שמעלה על נס שלוש תגובות אקראיות, עורר עניין ברשת. בין מאות תגובות התמיכה, היה גם לא מעט לעג. "אלו הציטוטים הכי אינטליגנטיים שהצלחתם להביא? מביך", כתב אחד המגיבים. "כל הכבוד! עבודה מצוינת בברירת שלוש התגובות התומכות שאין בהן שגיאות כתיב!" עקץ מגיב אחר. "חבל שלא הראת גם את עשרות אלפי התגובות שמביעות מיאוס וסלידה ממך ומדרכך חסרת הכיוון", הציע מגיב נוסף.

כמה גולשים אף יצרו פארודיה על פוסט התודה. עמיר שיבי, הממיסט השמאלני, בחר גם הוא שלוש תגובות מייצגות שקיבל בעמוד שלו כדי להכין פוסט תודה:

גם אריאל ויסמן:

ומאיר כץ:

הגולש רן בר זיק יצר "פוסט תודה" מזוייף לדפדפן אקספלורר, שמראה מה הוא חושב על שלוש התגובות החיוביות שהציג נתניהו:

ואילו הגולש רז ציפריס הלך צעד אחד רחוק יותר:

ובאותו עניין:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully