וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרטון של הבית היהודי משווה את יוסי יונה ממפלגת העבודה - לחמאס

23.1.2015 / 9:39

בסרטון מופיעים ציטוטים של יונה על רקע ירוק עם סמל החמאס, והגולשים זועמים: "זו הסתה, כמו לפני רצח רבין". נפתלי בנט הגיב בפייסבוק: "לא תשתיק אותנו"

סרטון תעמולה חדש שהעלה הבית היהודי אמש לרשת, משווה בין מועמד מפלגת העבודה לכנסת יוסי יונה לבין חמאס. בסרטון, מופיעים ציטוטים בשגיאות כתיב כביכול-ערביות, בנושאים כמו יום הנכבה, סרבנות, ההתנתקות וטלי פחימה, על רקע ירוק המזוהה עם ארגון חמאס. בסיום הסרטון מופיעה שקופית: "זה לא חמאס! זה יוסי יונה".

הסרטון עורר תגובות זועמות ברשת, שטענו שמדובר בהסתה. בתגובות לסרטון מופיעות תגובות כמו "לא מסכימה עם יוסי יונה, אבל הפעם הגזמתם", "ירדתם מהפסים" ו"תמשיכו לזרוע שנאה".

העיתונאי אטילה שומפלבי צייץ בטוויטר: "נפתלי בנט, שלא תגיד אחר כך לא ידעתי, לא ראיתי. ראית. ידעת. אישרת. הסתת", והשווה את הסרטון לתעמולה שהובילה לרצח רבין. נפתלי בנט עצמו השיב לו בפוסט בפייסבוק: "במקום לשאול את יוסי יונה מדוע הוא סוגד לטלי פחימה, הוא (שומלפבי) מסית נגדי. במקום לשאול את זוהיר בהלול כיצד העיז לתת עדות אופי לטובת סייען של החיזבאללה (חיזבאללה!!) ולקרוא למארגנת המשט הטרור לעזה 'אישה אמיצה',
הוא מפנה אלינו את ההאשמות. אבל אתה יודע מה, מר שומפלבי? זה לא יעזור לך. לא תשתיק אותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully