וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימוג'י Out, חיבוקי In

25.3.2015 / 17:22

אפליקציה חדשה מאפשרת לשלוח חיבוק לחברים ובני זוג על ידי הצמדת הסמארטפון לגוף, וזה אפילו עובד לא רע

חיבוק. ShutterStock
בקרוב נתכרבל דרך בלוטות'?/ShutterStock

מתחרה חדש לאימוג'ים, חיבוקי! אפליקציה חדשה לאייפון עם שם מאוד פשוט, HUG!, מנסה להעביר את התחושה של חיבוק בין משתמשים. למה לשלוח סמיילים אם אפשר להרגיש? והאמת זה עובד לא רע. מורידים את האפליקציה, נרשמים (מייל או פייסבוק) ומתחילים לחבק. אין לכם חברים לחבק או שלא רוצים לשתף את פרטי הפייסבוק? לא נורא, אפשר לחבק איש זר לפי חיפוש שמות משתמשים.

איך זה עובד? מקרבים את האייפון ללב לאחר מכן מרגישים רטט, כל עוד גופנו "מחבק" את האייפון החיבוק נשאר, ברגע שמתנתקים ממנו (קשה) המכשיר מודד את זמן החיבוק ואז קובעים את סוג החיבוק. למשל, חיבוק עצוב. החיבוק נקבע באמצעות חיישן הקירבה, כאשר הוא מוסתר מתרחש חיבוק. הנמען מקבל את החיבוק מצמיד את האייפון ללב ומקבל את הרטט של החיבוק בחזרה. מזכיר במשהו את האפשרות לשלוח פעימות לב אחד לשני דרך השעון של אפל.

HUG! להורדה לאייפון, בקרוב מתוכננת גרסה לאנדרואיד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תולדות גלגול האמוג'י לפני/מערכת וואלה!, צילום מסך

ואם כבר אימוג'י, נראה שגרסה iOS 8.3, בשבוע האחרון התחוללה מיני סערה ברשת סביב שינוי באמוג'י שהתרחש בעדכון הגרסה. האתר Business Insider, מדווח על שינוי באימוג'י של ידי ה"תפילה". בגרסה 8.3 נעלמה ההילה ה"קדושה" סביבם והם הפכו לצהובות. הילה שהייתה שם עוד ממערכת ההפעלה iOS 6.

רבים לא יודעים, אך אמוג'י ידי התפילה בעצם מוגדר על ידי ה- emojipedia, כידי "High Five". בתרגום חופשי: זהו אמוג'י "תביא כיף" ובכלל לא קשור לדת ולאלוהות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully