וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויראלי: ילד צועק על אבא שלו שיפסיק לבזבז כסף

17.4.2015 / 1:14

סרטון מצחיק ובו פעוט בן 3 נוזף באבא שלו במשך שתי דקות של צרחות הפך ללהיט ברשת. אבא שלו סיפר לוואלה! TECH מה עומד מאחורי נאום הכסף המפורסם

מתוך פייסבוק

בימים האחרונים מתרוצץ ברשת אחד מהסרטונים המצחיקים שראיתם בז'אנר ה"דברים שילדים אומרים". מדובר בנאום תוכחה זועם, נסער ורציני בנושא התנהלות כלכלית נכונה - ונושא אותו ילד בן שלוש.

הגולש גדי לוי העלה את הסרטון (ראו בתחילת הכתבה) בעמוד הפייסבוק שלו, משם הוא שותף הלאה דרך עמודים כמו "סרטונים מעניינים", וצבר מעל 200 אלף צפיות ומעל 2,000 שיתופים. בסרטון עומד בנו, אוראל, במשך 2 דקות וצורח עליו בכל כוחו שהוא מבזבז להם את הכסף. "מה אתה אומר? מה אתה אומר?" הוא דורש לדעת בצרחות, "אתה מבזבז את הכסף! תפסיק! אני לא מבין מה קורה פה!" הגולשים המשועשעים הציעו למנות את הילד לשר האוצר ולנגיד בנק ישראל.

הסרטון צולם ביום שלישי האחרון. גדי ואשתו חזרו הביתה ברכבם יחד עם אוראל במושב האחורי, והתווכחו ביניהם על - נכון, ענייני כספים. "דיברנו על איזושהי דירה שאנחנו רוצים לרכוש", מספר גדי לוואלה! TECH, "ואשתי התווכחה איתי על המחיר, אמרה שהוא יותר מדי. הילד שמע אותה, ושאל פעמיים אם היא כועסת עליי, ןהיא ענתה לו שכן. ואז, כשהגענו הביתה ובאתי להרים אותו, הוא אמר לי 'אבא, אני כועס עליך מאוד'. שאלתי למה והוא ענה - 'כי אתה מבזבז את הכסף'".

אוראל הפעוט לא הסתפק בזה, והמשיך שוב ושוב להטיח באביו את ההאשמה, גם כשהם עלו לדירה ונכנסו הביתה. כשגדי הבין שהנאום לא עומד להסתיים קרוב, שלף מצלמה. השאר היסטוריה.

"לא ציפיתי שזה יקבל כל כך הרבה צפיות", מספר גדי, "קמנו בבוקר וראינו שבפייסבוק זה מחולל סערה. כבר התקשרו אלינו מחברת חיתולים כדי שהילד יהיה פרזנטור, וידבר על כך שלא צריך לבזבז הרבה כסף על חיתולים יקרים".

ומה הייתה התגובה של אוראל לראות את עצמו בסרטון?

"הוא חייך והיה די נבוך, אבל הוא כבר לא מתייחס לזה. בכלל, אחרי שהוא צעק עליי באותו ערב, תוך רבע שעה הוא שכח הכול. זה היה כעס רגעי כזה".

הרבה גולשים הגיבו וכתבו שהוא בטח חוזר על משפטים שהוא שמע את אימא שלו אומרת.

"היא לא אמרה את זה בכלל, היא לא אמרה 'אתה מבזבז כסף' וכאלה. הוא חשב על המשפטים האלה לבד. פרשנות שלו".

אז אולי בכל זאת יש לו עתיד כפרשן כלכלי.

  • עוד באותו נושא:
  • ויראלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully