וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויראלי: נער תיעד קטטה אלימה בין שכנות

26.4.2015 / 13:27

נער מדטרויט, ארה"ב, תיעד במוט סלפי שתי שכנות שחנקו ונשכו זו את זו במריבה על כלב-מחמד. הסרטון הפך ללהיט ויראלי - ואמו של הנער מיהרה להבהיר לתקשורת שלא מדובר בקרובות משפחה. צפו

יוטיוב

מה אתם עושים כשלנגד עיניכם פורצת קטטה אלימה בין שכנות, הכוללת מכות וקללות? לדניאל אייברי בן ה-16 מדטרויט לא היה ספק מה צריך לעשות - הוא מיהר לתעד את המריבה באמצעות טלפון על מוט סלפי, כשהוא מחייך למצלמה באושר. כשדניאל העלה את הסרטון לפייסבוק שלו - הוא הפך ללהיט ויראלי תוך זמן קצר.

בתחילה דווח כי שתי המצולמת הן אמו ואחותו, מה שהפך את הסרטון לעסיסי אף יותר, ואת התיעוד של הנער למגונה יותר. אך אתר הדיילי ניוז, שראיין את אמו של דניאל, מדווח כי מדובר בשתי שכנות. הריב פרץ לאחר שאחת מהן האשימה את השניה בכך שגנבה לה את הכלב. בהמשך הקטטה מגיעה לכדי חניקות ונשיכות, והשכנה הצעירה יותר קוראת לעבר דניאל שיעזור לה. הוא מנסה להושיט יד לעזרה - אך ידו השניה לא מפסיקה לאחוז במוט הסלפי, והחיוך לא מש מפניו.

אמו של דניאל התראיינה כאמור לדיילי ניוז כשהיא זועמת על ה"מעשה הטיפשי שלו". "הוא לא היה צריך לצלם ולהעלות את זה", היא אומרת, "הוא ילד, והטכנולוגיה כיום גורמת לאנשים לחשוב שזה מצחיק לעשות דברים כאלה.הוא סתם רצה להעלות משהו מצחיק לפייסבוק, ועכשיו זה הפך לכזה סיפור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully