וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכינו את הניידים: לבריטני ספירס יש משחק חדש

אילן גלר

4.5.2015 / 11:03

הכוכבת האמריקנית הולכת בעקבותיה של קים קרדשיאן, באינסטגרם מנסים להבין מה אתם אומרים עם האימוג'י שלכם ופייסבוק מוכנה להתחלק ברווחים עם אתרי החדשות

בריטני ספירס. GettyImages
"להרגיש את היופי והזוהר של תעשיית הבידור"/GettyImages

בריטני רוצה שתשחקו איתה

כוכבת הפופ בריטני ספירס לא נשארת חייבת לקים קרדשיאן ותככב במשחק משלה למכשירים ניידים שייצא בתחילת השנה הבאה. על ההפקה חתום הסטודיו Glu Mobile, שאחראי גם למשחק הלהיט של קים Kim Kardashian: Hollywood שזכה למיליוני הורדות באייפון ובאנדרואיד.

גם המשחק עצמו נשמע דומה: "השחקנים יזכו לפגוש את בריטני ולהרגיש את היופי והזוהר של תעשיית הבידור", כך מתארים המפתחים.

עושה רושם כי אפליקציות חינמיות הופכות לכר פורה של רווחים עבור הסלבס. מוקדם יותר השנה הגיע לחנות האפליקציות של אפל המשחק הרשמי של לינדזי לוהן, וגם פאריס הילטון הכריזה על הרפתקה הוליוודית משלה. בינתיים המשחק של קרדשיאן - הראשונה לזהות את הפוטנציאל הרב בתחום - ממשיך להוביל במצעדי ההורדות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתכתבים בחיוכים/מערכת וואלה!, צילום מסך

אינסטגרם לוקחת את הסמיילי שלכם ברצינות

מפתחי אפליקציית שיתוף התמונות אינסטגרם החליטו לחקור את סוגיית השימוש באימוג'י (אייקונים מביעי רגשות) ומסקנותיהם הובילו להכרזה מעניינת, גם אם לא לחלוטין מפתיעה: האימוג'י הפכו תוך זמן שיא לאחת השפות הפופולריות ברשת. באוקטובר 2011, השנה בה הציגה אפל לראשונה מקלדת אימוג'י מיוחדת למערכת ההפעלה iOS, כמות המשתמשים באייקונים עמדה על כעשרה אחוזים. בחודש מרץ האחרון, כמעט מחצית מכלל המשתמשים באינסטגרם בחרו להביע את רגשותיהם באמצעות סמלים במקום מילים, התפשטות מהירה להפליא.

עם זאת, פופולריות השימוש באימוג'י אינה אחידה בין כל המדינות. מחזיקת השיא היא פינלנד, שבה 63 אחוזים מכל הפוסטים באינסטגרם הכילו אייקונים. ברוסיה אחוז המשתמשים באימוג'י עובד על 45 אחוז, בארה"ב וביפן קרוב ל-40 אחוזים, בעוד שבקוריאה, בין המדינות המתקדמות בעולם, אחוז המשתמשים באייקונים עומד על 32 אחוזים בלבד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פייסבוק רוצה להחליף את אתרי החדשות

פייסבוק משמשת כבר היום כאחד המקורות החשובים לידיעות חדשותיות עבור משתמשיה, אך בדרך כלל מה שמופיע בפיד הוא קישור לידיעה המלאה שמופיעה באתר אחר. ברשת החברתית רוצים לשנות את זה, ולהציג לכם את המאמר המלא מבלי לשלוח אתכם לאתר חיצוני. בפייסבוק טוענים שהשינוי הזה ייטיב עם כולם, אפילו עם אתרי התוכן עצמם. אבל הם לא ממש שואלים מישהו.

לפי הדיווח בוול סטריט ג'ורנל, תצוגת מאמרים מלאים בפייסבוק תחסוך זמן וטרחה למשתמשים, ויצרני התוכן ייהנו מאחוזים נאים מרווחי הפרסומות שיוצגו לצד מאמרים אלו. המשתמשים יבלו זמן רב אפילו יותר בין דפי הרשת החברתית, ומעמדה של פייסבוק כאתר החשוב והמוביל ברשת יתחזק עוד קצת. מה שמדאיג את יצרני התוכן הגדולים, שלדברי הדיווח לא ממהרים לקפוץ על ההזדמנות, זה שבטווח הארוך יותר הם עשויים להפוך ללא רלוונטיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully