וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקייס שיטעין לכם את האייפון דרך האוויר

אילן גלר

6.5.2015 / 12:35

מתברר שרק שלושה אחוזים מהניסיונות של הסמארטפון לתקשר עם אנטנות בסביבתו מגיעים ליעדם, וזה אומר שאולי בעתיד הקרוב נוכל לטעון את הסוללה מבלי להתחבר לשום מקור חשמל

קייס שטוען את הטלפון מהאוויר. Nikola Labs,
קייס שטוען את הטלפון מהאוויר/Nikola Labs

ידעתם שמרבית האנרגיה בה משתמש הסמארטפון שלכם, על מנת להתחבר לרשת הסלולרית הולכת לאיבוד? בכל רגע נתון מעביר המכשיר הנייד תשדורות רדיו לאנטנות שסביבו, אך רק שלושה אחוזים מהתשדורות הללו מגיעות ליעדן וזוכות למענה. השאר מתפזר באוויר ללא כל תועלת - לפחות עד שתצטיידו בקייס החדש של חברת Nikola Labs, שהוצג על הבמה ב-"Disrupt NY 2015" - הכנס של אתר טקראנץ'.

הקייס של הסטארטאפ האמריקני הצעיר, קולט את תשדורות הרדיו באוויר, ומנצל אותן על מנת להפיק חשמל שמועבר לסוללת האייפון. בתנאי משרד סבירים (כלומר - בסביבה שבה אתם מוקפים במחשבים, מכשירים סלולריים וראוטרים) הקייס אמור להטעין עד שלושים אחוזים מהסוללה, וכך לסייע למכשיר צמא האנרגיה להעביר יום שלם ללא צורך בטעינה.

אבל האם זה באמת עובד? על השאלה הזו נוכל לענות רק כשהמוצר יגיע למדפי החנויות בהמשך השנה, אולם מייסד חברת Nikola Labs היה בתפקידו הקודם יושב ראש המחלקה להנדסת חשמל ואלקטרוניקה באוניברסיטת אוהיו, והטכנולוגיה עליה מבוסס הקייס נשענת על מחקרים שבוצעו במחלקה והניבו תוצאות חיוביות. במקרה הגרוע ביותר, תוכלו ליהנות לפחות מהגנה קשיחה מפני שריטות ונפילות למכשיר היקר.


  • עוד באותו נושא:
  • אייפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully