וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכתוב, לדבר, לערוך: כל האופציות החינמיות והשוות ברשת

רוב הסמארטפונים מגיעים עם אפליקציות בסיסיות למדי, וכולנו כבר יודעים שגוגל פליי ואייטיונס מוצפים בתחליפים חינמיים ובתשלום, אבל אילו אפליקציות חינמיות באמת שוות התקנה? קבלו הצעות שעשויות גם לחסוך לכם כסף

אישה משחקת בטלפון הסלולרי. ShutterStock
אישה משחקת בטלפון הסלולרי/ShutterStock

במקום לסמס

Whatsapp
רוב הסיכוי שאתם כבר משתמשים כבדים באפליקציית המסרים הפופולרית אבל אי אפשר באמת לפתוח רשימה כזו מבלי לציין אותה. ואם אתם עוד לא מחוברים, כנראה חייתם מתחת לאבן ירושלמית בעשר השנים האחרונות וניזונתם מחיפושיות זבל. האפליקציה שינתה את האופן בו אנחנו מסמסים ואולי בקרוב היא גם תשנה את האופן בו אנחנו מנהלים שיחות קוליות (בהנחה שהפיצ'ר יעודכן וישופר בהקדם).

לוואטסאפ ממשק קליל המאפשר לנהל שיחות קבוצתיות ולשלוח הודעות זהות לכמה אנשים במקביל (לא בקבוצה). (אנדרואיד, אייפון)

Telegram
ההיפסטרים שבינינו כנראה כבר משתמשים בטלגרם - האפליקציה שהיא כמו ווטסאפ אבל שונה. בטלגרם יש בערך את אותן האופציות כמו בווטסאפ: שליחה של הודעות חינמיות מבוססות אינטרנט לחברים אצלם מותקנת האפליקציה, כולל שיחות ועידה ושיחות קבוצתיות. מה שהופך אותה למיוחדת היא העובדה שניתן להוריד אותה גם למחשבים (ווינדוס ומק) ולהמשיך את השיחה גם מהמחשב, בניגוד לווטסאפ הנתמכת על ידי אפליקציית ווב מקרטעת שלא מספקת את אותה החוויה כמו בנייד. (אנדרואיד, אייפון)

Google Hangouts
לכל משתמש ג'ימייל יש יחסי אהבה-שנאה עם אפליקציית ההודעות של גוגל - גוגל הנגאאוטס. היא מאפשרת שיחות וידאו, טקסט וקול, מאפשרת שליחת קבצים ומקושרת לחלוטין לחשבון הג'ימייל ולכל האופציות של גוגל. הממשק שלה נוח, אבל לא נוח כמו של תוכנות אחרות (כמו ווטסאפ). אם אתם רוצים ללכת על המינימום של המינימום ועדיין לקבל די הרבה - הנגאאוטס יכולה למלא לכם את הצורך הזה. הבעיה היחידה היא שכנראה תיאלצו לשוחח עם עצמכם כי אין דבר פחות מגניב מלהשתמש באפליקציה הזו. (אנדרואיד)

Avocado
אבוקדו היא אפליקציית התכתבות עם קונספט מעט שונה - היא מיועדת לזוגות, ובעיקר לזוגות במערכות יחסים רחוקות. אתם נרשמים כזוג תחת שני משתמשים עם סיסמא אחת, ורק שניכם יכולים להתחבר לשיחה שלכם. האפליקציה זמינה לווב, לאנדרואיד ולאייפון ויש בה שלל אופציות חמודות, כמו שליחת תמונות, הודעות ורשימות; ואפילו יש אופציה לעדכן דייטים בגוגל קלנדר (לוח השנה המסונכרן עם הג'ימייל) דרכה. אז כן, היא קצת קיטשית, ואולי תתאים רק לזוגות הממש-אוהבים, ואולי כל הסביבה תיגעל מכם לנצח, אבל אם אתם מוכנים להתמודד עם זה - זו האפליקציה בשבילכם. (אנדרואיד, אייפון)

Cryptocat
כולנו הרי חוששים שגופי אכיפה עוקבים אחרינו ואחרי ההודעות שלנו, ולרובנו זה מפריע אבל אנחנו לא מוכנים לעשות שום דבר בנושא. קריפטוקט לקחה את הפרנויה צעד אחד קדימה ומספקת שירות הודעות מוצפנות, שלפי ההבטחה בעמוד החברה "אפילו הרשת של קריפטוקט לא יכולה לקרוא". בשימוש בקריפטוקט אפשר לשלוח הודעות קבוצתיות ופרטיות, תמונות וקבצים, והכל באופן מוצפן. והכי כיף - אפשר להתחבר דרך פייסבוק מסנג'ר כדי לבדוק מי מהחברים שלכם התקיו את האפליקציה. אז אם אתם בטוחים שאפרסקים רודפים אחריכם, אולי כדאי שתורידו את קריפטוקט. רק נקווה שהחתול החמוד בלוגו שלהם לא עוקב אחרינו גם. (אנדרואיד, אייפון)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וואטסאפ המוכר והטוב, אבל יש גם נוספים/מערכת וואלה!, צילום מסך

במקום להתקשר

Skype
מי מאיתנו לא מכיר את סקייפ, שמאפשרת שיחות וידאו וקול דרך המחשב והסלולרי בחינם? היא נוחה, אבל מאוד כבדה ויכולה לאכול לכם את הסוללה מ-100% ל-0% בשיחה אחת. השימוש המאסיבי בסקייפ גורם לכך שחברות מכובדות עשויות להפעיל חשבון סקייפ, ואז למשל, אם אתם מאבדים את כרטיס האשראי פשוט מתקשרים לחברת האשראי שלכם דרך הסקייפ החינמי.

אך האופציה שהופכת את סקייפ לאפליקציית חובה, אצל כל מי שמתכנן טיול ארוך, היא דווקא האופציה הלא-חינמית - להטעין את חשבון הסקייפ בכסף, מה שמאפשר לקיים שיחות טלפון רגילות בתעריף נמוך יחסית. (אנדרואיד, אייפון)

Viber
אני יודעת, אני יודעת, וייבר זה כל כך 2013, אבל זאת אפליקציה טובה שמאפשרת שיחות בין משתמשים באופן הכי פשוט שיש, ומאפשרת הורדות לסמארטפון וגם למחשב. רוצים להתקשר למשפחה כשאתם בחו"ל? להפחית את חיובי השיחות שלכם? וייבר תאכל את הסוללה הרבה פחות מסקייפ ותציל אתכם. וגם לווייבר יש שירות שיחות למשתמשים שאינם בווייבר בשם Viber Out. (אנדרואיד, אייפון)

Tango
טנגו ניסתה להחליף את וייבר במשך הרבה זמן, והיא עושה עבודה לא רעה בכלל. איכות השמע בטנגו לרוב טובה יותר, אבל הנקודה המרכזית היא שטנגו לא מתיימרת להיות רק פלטפורמת שיחה, אלא רשת חברתית. יש בה אופציה לשלוח תוצאות שאלוני אינטרנט, לשחק במשחקים עם האדם עמו אתם מדברים, ולהתעדכן בחדשות באינטרנט תוך כדי השיחות. מעבר לכך, אתם יכולים להכיר אנשים חדשים באמצעות הפיצ'ר שאומר לכם מי מסביבכם משתמש גם באפליקציה. (אנדרואיד, אייפון)

Nimbuzz
נימבאז מציעה את אותן האופציות שטנגו מציעה, רק עם מספר קטן יותר של משתמשים. הממשק שלה נוח, ואם אתם רוצים להתחיל טרנד בעבודה - תורידו אותה. אם לנסות דברים חדשים קצת מפחיד אתכם, תישארו עם טנגו. היא לא תחדש לכם יותר מדי. (אנדרואיד, אייפון)

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אילוסטרציה. ShutterStock
שיחות וידאו מעולם לא היו קלות כל כך/ShutterStock

במקום אופיס

גוגל דרייב
כמו וואטסאפ, גם על השירות הזה של גוגל – הכונן הפרטי שלכם בענן – לא צריך להרחיב יותר מדי. תוכלו לכתוב שם מסמכים ולהכין טבלאות ומסדי נתונים בקלות וללא צורך להתקין שום דבר על המחשב. אם עדיין לא התחברתם עם חשבון הג'ימייל שלכם לשירות, חייכם עומדים להשתנות לטובה.

Google Keep
גוגל קיפ היא אפליקציה מבית גוגל המאפשרת לכתוב פתקיות קצרות ולחלק אותן לפי צבעים. הגישה ניתנת בטלפונים של אנדרואיד ובאפליקציית האינטרנט.

Evernote
אברנוט היא פלטפורמה מתוחכמת לכתיבת מסמכים, שמירת תמונות והעלאת מחשבות. בין אם אתם צריכים אותה כדי לרשום הערות בהרצאות באוניברסיטה או סתם בשביל לא לשכוח שרבוטים, אברנוט מצליחה להוביל בשוק בכל התחומים הללו.

Use Your Handwriting
עם האפליקציה הזאת אפשר לכתוב בקלות הודעות בכתב יד, במקום להקליד. היא יכולה להיות נוחה לשרבוטים, או אם אתם מסוג האנשים שלא יכולים להסתדר כשהטקסט כתוב ישר מדי. (אייפון)

Som Notes
סום נוטס היא למעשה ענן של הודעות, אותן אפשר לסדר בתיקיות וכמסמכים בודדים. הממשק שלה פשוט בהרבה משאר האפליקציות, ומזכיר את האפליקציה הרגילה של האייפון, למעט היכולת להשתמש גם באפליקציית הווב וגם לחלק את המסמכים שלכם לתיקיות. ובעצם זה מה שהופך את סום נוטס לאפליקציה המושלמת אם אתם לא מחפשים יותר מדי תסבוכת אבל עדיין רוצים קצת סדר במחשבות. (אנדרואיד, אייפון)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קבצים זמינים בכל מקום ובכל זמן. לא רק גוגל דרייב/מערכת וואלה!, צילום מסך

במקום הנגן והדפדפן

DoubleTwist
דאבל טוויסט היא אפליקציה נהדרת לניגון מוזיקה. אם נמאס לכם מהנגן המובנה בטלפון אבל אתם לא מוכנים להוציא כסף על נגן יקר, דאבלטוויסט היא פשרה נהדרת - חינמית, נוחה ופשוטה. בנוסף, האפליקציה מקשרת בין המוזיקה באייטיונס לבין המוזיקה בטלפון, כך שאם יש לכם מק וטלפון אנדרואיד היא יכולה להוות פתרון מצוין עבורכם. (אנדרואיד)

Groove
גרוב יאפשר לכם להיפטר מאייטיונס ולהתחדש בנגן מוזיקה משופר ונוח למשתמש, שמבסס את עצמו על טעם המוזיקה שלכם וכמה אתם אוהבים כל ז'אנר, להקה או שיר מסוים. האפליקציה תסדר את המוזיקה שלכם לפי תגיות, ותזכיר לכם שירים ששכחתם שיש לכם על המכשיר. (אייפון)

Flipboard
פליפבורד הייתה לפני שנים המילה האחרונה בחוויית משתמש אבל גם היום מצליחה האפליקציה לרגש את חובבי החדשות. אם אתם רוצים להתעדכן במה שעולה באתרי החדשות הכי חשובים אבל אין לכם כוח לדפדף בין כל הלינקים, פליפבורד תוציא בשבילכם את הסיפורים החשובים מהאתרים האהובים עליכם ותציג אותם בממשק יפה. (אנדרואיד, אייפון)

ילדה לפטופ אילוסטרציה. ShutterStock
יעשה לכם סדר במדיה/ShutterStock

במקום לשבור את הראש

Any.Do
אני.דו היא שיא הגאונות של הטלפון הסלולרי באפליקציה אחת. רשימות, התראות ופרויקטים (עם אופציה לשתף חברים או קולגות), סנכרון של כל המכשירים, העלאת קבצים ותמונות ובעצם כל דבר שאי פעם תרצו בטלפון שלכם - בחינם. (אנדרואיד, אייפון)

Camera Translator
תקועים בבודפשט ולא מצליחים לקרוא שום מילה בתפריט? אח שלכם עשה קעקוע בסינית ואתם רוצים לוודא שהמשמעות שלו היא באמת "כוח" ולא "עוף בתפוז"? האפליקציה הזאת תצלם תמונה של הטקסט אותו אתם רוצים לתרגם ותספק תרגום שלו מיד. האפליקציה תומכת בשפות רבות יחסית ועשויה להציל אתכם מטעויות מביכות. (אנדרואיד)

DuoLingo
תמיד רציתם ללמוד גרמנית ולא ידעתם מאיפה להתחיל? מאז ש"המורדים" הפסיקו לשדר שכחתם את כל הספרדית שלכם? דואולינגו תלמד אתכם שפה ממבחר שפות ענקי, בחינם, עם משחקים קלילים ותוכניות לימוד מובטחות, בלי שקל אחד. (אנדרואיד, אייפון)

Onavo Count
אונאבו קאונט היא תוכנה מתוחכמת שתעזור לכם לעקוב אחרי השימוש שלכם באינטרנט הסלולרי. היא תפלג את השימוש לפי אפליקציות, ואפילו תוכל לעדכן את רמת השימוש לפי אפליקציה בהשוואה למשתמשים אחרים. התוכנה הזאת לא רק שלא תעלה לכם כסף - אלא תעזור לכם לחסוך כסף ולעקוב אחרי הרגלי הגלישה שלכם. (אנדרואיד, אייפון)

ילדים עם סמארטפון. ShutterStock
ללמוד שפה בסמארטפון זה ממש לא מסובך/ShutterStock

במקום לחפור בארגז הכלים

iHandy Level Free
אייהנדי הוא פלס פשוט ונוח שמאפשר לאזן דברים בבית מבלי לחפש את הפלס האמיתי בכל המגירות ואף פעם לא למצוא אותו - כי כולנו יודעים שפלס, כמו גרביים, אף פעם לא מוצאים כשצריך. (אנדרואיד, אייפון)

Smart Ruler
אז למה אנחנו צריכים סרגל בטלפון, אתם שואלים? מאוד פשוט. אתם מנסים לבדוק מה הגודל של הכפתור שהרגע נפל לכם מהחולצה? פשוט מניחים אותו על מסך הטלפון עם האפליקציה הזאת וניתן לבדוק בקלות את הממדים שלו, לאורך ולרוחב. הכי שימושי. (אנדרואיד, אייפון)

Magnifying Glass with Light
האפליקציה הזאת מאפשרת להשתמש בפנס של הטלפון וגם באופציית זכוכית המגדלת באותו הזמן. כך שאם אתם בספריה כבר שבע שעות והעיניים שלכם מתעייפות, תוכלו לקרוא את הספר עם האותיות הכי קטנות ביקום בדרך הכי פשוטה שאפשר. (אנדרואיד, אייפון)

CamScanner
עם קאם סקנר תוכלו לצלם מסמך, והאפליקציה תהפוך אותו למסמך PDF סרוק במקום תמונה לא ברורה. נוח בעיקר אם יש לכם כמויות של חומר קריאה שדורשות סדר, או אם מכונת הצילום באוניברסיטה פתאום התקלקלה. (אנדרואיד, אייפון)

פועלת בניין. פועלת, ShutterStock
אפשר לזרוק את הפלס/ShutterStock, פועלת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    6
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully