וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הישראלים מעדיפים לבגוד עם ברונטיות"

27.5.2015 / 9:20

כ-170,000 ישראלים נעזרים כיום בשירות של אתר הבגידות "אשלי מדיסון". רוב הגולשים והגולשות באתר בני 30-39 ולדברי מייסד האתר המבקר כעת בארץ "התיאבון לאישתו של מישהו אחר בישראל רב מאוד". הצצה להרגלי הבגידה של הישראלים

יח"צ - חד פעמי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
170,000 ישראלים פעלים כיום באתר ומחפשים רומן/מערכת וואלה!, צילום מסך

"החיים קצרים - נהל רומן" - זו הסיסמה המתנוססת מבלי להתנצל בראש אתר "אשלי מדיסון", המשדך מאז 2001 בין אנשים שנמצאים כבר במערכת יחסים. או בשפה קצת פחות מכובסת - אתר אינטרנט לבוגדים/בוגדות.

נואל בידרמן מייסד האתר מבקר כעת בישראל, אצלנו למרבה ההפתעה יש כמעט את אחוז המשתמשים הגבוה ביותר בשירות (ביחס לכמות האוכלוסייה הבוגרת). למעשה, ישראל במקום השני אחרי יפן מתוך 40 מדינות בהן השירות זמין.

"התיאבון לאישתו של מישהו אחר בישראל רב מאוד", הוא אומר לוואלה! טק בראיון. "ומכל המדינה, תל אביב בולטת במיוחד ברמת השימוש באפליקציה. תל אביב מזכירה את ריו בברזיל בכמות השימוש בשירות בקרב נשים נשואות ורווקות כבנות שלושים".

לדברי נואל, בישראל יותר מ-170,000 משתמשים פעילים באתר ובאפליקציה. "ברוב העולם מעדיפים בלונדיניות אבל בארץ מעדיפים ברונטיות - בשני המגדרים", הוא מציין בנחרצות לגבי ישראל ומספר שבעתות משבר כלכלי ניתן לראות קפיצה בכמות הבגידות.

אילוסטרציה. ShutterStock
מעדיפים ברונטיות על בלונדיניות./ShutterStock

בקרב הגברים הישראלים, רוב המשתמשים נמצאים בקבוצת הגיל 30-39 (37 אחוזים) ובהפרש זניח בני 40-49 (36 אחוזים). לאחר מכן בני 50-65 (14 אחוזים), הצעירים בני 18-29 מהווים 10 אחוזים בלבד ו-3 אחוזים מהמשתמשים הגברים הם בני 65 ומעלה.

בקרב הנשים הישראליות בנות 30-39 מהוות 38 אחוזים מהמשתמשות, לאחר מכן - בדומה לגברים - בנות 40-49 (35 אחוזים) ואז מגיע החלק המפתיע: 17 אחוזים מהמשתמשות הן בנות 18-29, רק 9 אחוזים בנות 50-65 ואחוז אחד מהמשתמשות בשירות בנות 65 ומעלה.

מתוך כל 170,000 המשתמשים הישראלים, רק כ-7 אחוזים מחפשים קשר עם אותו המין. "השירות שלנו בעיקרון פונה לנשים נשואות שרוצות רומן", מתמצת נואל את העסק שלו וטוען שיש אצלו באתר יחס גבוה יותר של נשים מגברים. לדבריו, הישראלית הממוצעת שמחפשת רומן היא "אשת עסקים שבוחרת בקריירה במקום להישאר בבית".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אם אישתך בוגדת בך, האם תאשים את חדר המלון?". נואל בידרמן./מערכת וואלה!, צילום מסך

למה אתה חושב שהשירות שאתה מספק פופולרי כל כך בישראל?
"בגלל שכולם קרובים ומכירים את כולם, שירות שמעניק אנונימיות ומאפשר להכיר אנשים בערים אחרות הוא יתרון. בגלל שישראל קטנה חייבים כמעט את האינטרנט כי כולם מכירים את כולם. קשה לשמור על רומן עם השכנה".

"אני רואה מתי בדיוק אנשים מתחילים לבגוד", הוא מצהיר. "אחרי שנולד ילד או כשאישה מגיעה לגיל 39". לדבריו, "בישראל רואים בבירור שכשגבר שרוצה להתחיל רומן פונה קודם כל לרשת. פעם הוא היה צריך לקחת את הכלב לסיבוב, למצוא טלפון ציבורי, להתקשר למישהי בלי טלפון נייד או תא קולי. היה צריך לשחק משחק כדי להגיע אל המאהבת. הטכנולוגיה הפכה את זה לקל יותר ובקליק אחד".

מה אתה עונה למי שטוען שהאתר שהקמת מפרק משפחות?
"אנשים שכועסים שאנחנו מפרקים משפחות מבלבלים בין הסיבה לאמצעי - הטכנולוגיה הזו הסירה מחסומים אבל ככה זה בכל דבר טכנולוגי, זה רק הכלי. אם אישתך בוגדת בך, האם תאשים את חדר המלון? ההזדמנויות וחוסר המחסומים היום מאפשרים לבגוד הרבה יותר בקלות. בלי זה איפה תמצא בת זוג לבגידה חוץ מבמקום העבודה? ההזדמנויות עכשיו אדירות. רצינו שתיווצר מזה קהילה ולא מקום סליזי, אנחנו לא הורסים נישואים בריאים".

אישה בחורה אשת עסקים עובדת מחשב נייד. ShutterStock
הישראלית הממוצעת שמנהלת רומן היא אשת עסקים./ShutterStock

"אני סקפטי שאשאר מונוגמי כל החיים"

לשאלה המתבקשת, האם הוא נעזר גם בשירותי האתר, עונה בידרמן בחיוך שלא. "לדעת למה אנשים בוגדים עוזר לי לשמור על נישואים מאושרים", הוא מסביר. "החברה אומרת לנו שאנחנו צריכים להינשא אבל זה לא פשוט לשמור על זוגיות. לא אומרים לנו שמונוגמיה הופכת לבלתי אפשרית בשלב מסוים וזה מכה בנו. אני סקפטי אם אני אשאר מונוגמי כל החיים; אם חיי המין שלי יפגעו אני אולי אפנה לזה. אני מבין למה גברים שחיי המין שלהם נפגעו בנישואים פונים לשירות".

אילו תגובות אתה מקבל מאנשים כשהם מגלים במה אתה עובד?
"התגובות שאני מקבל מגוונות אבל בעיקר סקרניות. אנשים חושבים שאני מוזמן לאחוזת פלייבוי וכאלה", הוא עונה וצוחק. "אנשים דתיים מאוד כועסים על הקונספט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully