וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתדרגים: גם לכם קפצה הודעה במחשב לקראת Windows 10?

בן סויסה

1.6.2015 / 16:33

קודם כל תירגעו - לא מדובר בווירוס אלא בהצעה רשמית של מיקרוסופט להירשם לשדרוג מערכת ההפעלה שלכם. היום הודיעה החברה כי מועד ההפצה הרשמי של Windows 10 יחול ב-29 ביולי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חלונות 10, תאריך ההשקה הרשמי - 29 ביולי/מערכת וואלה!, צילום מסך

משתמשי ווינדוז, אם גם אתם קיבלתם ביממה האחרונה הודעה מסתורית בחלון קופץ המזמינה אתכם להירשם לשדרוג לקראת הפצת הגרסה העשירית של מערכת ההפעלה מבית מיקרוסופט, קודם כל, תירגעו - זה לא וירוס הפעם.

בינואר השנה נודע כי מיקרוסופט תציע שדרוגים בחינם לבעלי מערכות הפעלה Windows 7, Windows 8.1, ו-Windows Phone 8.1. היום החלו לקבל משתמשים התראות המזמינות אותם "לשמור" לעצמם את השדרוג למערכת ההפעלה החדשה, לקראת מועד הפצת Windows 10 ב-29 ביולי.

בגרסה החדשה, שהוכרזה רשמית לפני כשנתיים, ישוב לממשק תפריט ה"התחל" אליו התרגלו משתמשים רבים כל כך, שהתלוננו על העדרו בין יתר הקיטורים שהציפו את הרשת לאחר יציאת Windows 8 הפרובלמטית, שהובילה לעדכון תוכנה שלא פתר את כל בעיותיה.

הגרסה העשירית של חלונות תחזור להתמקד גם במשתמשים נטולי מסך מגע ותציע יותר שליטה על אפליקציות מבית Windows Store, תוך שהיא שואפת לאחד בין חוויות המשתמש בפלטפורמות שונות: במחשב, בנייד ובטאבלט, אך גם במוצרים חכמים חדשים, כמו בתים ומכוניות.

שמירת השדרוג פירושה שקבצי ההתקנה של מערכת ההפעלה החדשה ירדו למחשבכם ברגע שיהפכו לזמינים ברשת, אפשרות אותה תוכלו לבטל אם תרצו.

לאחר ההרשמה ולאחר שתורידו את קבצי העדכון, תקבלו הודעה על כך שניתן כבר לשדרג, בזמנכם הפנוי. את תהליך ההרשמה המלא, לסקרנים במיוחד ביניכם שלא רוצים להתחייב למתנות חינם כל כך מהר, ניתן לראות מתועד כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully