וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונת התינוק הכלוא שעצבנה את הרשת

21.6.2015 / 16:03

ביומיים שחלפו מאז פורסמה התמונה הזו על ידי שרת בבית חולים, גולשים רבים הביעו את זעמם לגבי הטיפול שעובר התינוק. רק חבל שאין להם מושג במה מדובר

תקוע בצינור פלסטיק עם מבט המום על פניו - התינוק הזה הצליח להדאיג גולשים רבים מסביב לעולם, אחרי שתמונתו פורסמה באתר שיתוף התכנים "רדיט". אבל לפני שתפנו גם לזעוק בטוקבקים, נרגיע שמדובר בהליך רפואי, בטוח לכאורה לחלוטין ובפיקוח רופא.

המכונה הזו נקראת Pigg O Stat והיא משמשת מאז שנות השישים של המאה הקודמת לבצע צילומי רנטגן בתינוקות. הוא אמור להחזיק את התינוק במקומו ולא לאפשר לו לזוז כדי שהבדיקה תתבצע במהירות האפשרית.

למרות זאת, מכל הפלסטיק הזה הצליח להוציא מהגולשים תגובות שנעו על הציר שבין זעם חסר פשרות לצחוק אדיש. ביומיים מאז פורסמה התמונה היא נצפתה כבר על ידי יותר משלושה מיליון גולשים וזכתה למאות תגובות.

התמונה שהפכה לוויראלית במהירות פורסמה על ידי משתמש בשם Bretstar, שהסביר: "אני עובד כמנקה רצפות בבית החולים ותמיד אני נאלץ להזיז את המכונה הזו מהמסדרון במחלקת רדיולוגיה. עכשיו סוף סוף קיבלתי תשובה לשאלה שמתרוצצת בראשי שלוש שנים".

חלק מהגולשים מיהרו להרגיע את הרוחות ואחד אפילו סיפר שבתו טופלה באמצעות המתקן הזה ולא בכתה אפילו פעם אחת. כנראה שהלחיים הסמוקות, הידיים המורמות והמבט הנעלב של התינוק הזה הם שהפכו אותו לכוכב רשת וגיבור האינטרנט, לפחות ליום אחד.

וכבר יש מם שהפך לפופולרי לא פחות

  • עוד באותו נושא:
  • רדיט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully