וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההילוך האיטי ששורף את הרשת: הדוגמנית ותותח דובוני הגומי. צפו

22.6.2015 / 10:16

למרות שמדובר באחד הסרטונים השוביניסטיים שיצא לנו להיתקל בהם לאחרונה, קשה להוריד את העיניים מדובוני הגומי הצבעוניים שטופחים בעוצמה, בהילוך איטי, על ישבנה של גולדן מואראס, שתרמה את גופה לטובת הצילומים

צילום מסך

זה כנראה החומר ממנו עשוי האינטרנט: אם תמיד הרגשתם שנשנוש יתר של ממתקים ודובוני גומי מגיע ישר לטוסיק שלכם, הסרטון הוויראלי והביזארי הזה כנראה רק יחזק את התחושה הזו.

בסרטון של My Rules Media, שהפך למאוד פופולרי תוך זמן קצר (אפשר להבין למה) מופיעה הדוגמנית הבוטילישיסית, גולדן מואראס, בעודה נשענת על גבי גדר עץ כשמאות דובוני גומי צבעוניים ומתוקים נורים מתותח אוויר צבוע בוורוד ישירות אל פלחי ישבנה.

וכדי להפוך את הרגע למתוק אף יותר מציע הסרטון בן הדקה-וקצת, שיורה ישירות מעל כל הוויכוח על שוביניזם ופמיניזם, גם רגעי סלואו מושן מתבקשים, שהופכים - כך מתברר - כל דבר ליותר מצחיק ומהנה.


הגולשים כמובן שלא נותרו אדישים למפגן הראווה ההזוי הזה והסרטון זכה למיליוני צפיות ומאות תגובות בחמשת הימים שחלפו מאז הוא הועלה ליוטיוב. חלק מהתגובות התלוננו על ההחפצה של הדוגמנית ואחרים כמובן ביקשו לראות עוד ואולי אף בהילוך קצת יותר איטי. למעשה הוא סחף כל כך הרבה גולשים שהחבר'ה מ- My Rules Media מיהרו לפרסם סרטון המשך של מאחורי הקלעים.

מאחורי הקלעים

  • עוד באותו נושא:
  • יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully