וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורידו עכשיו: משחקים שווים למובייל - בחינם לזמן מוגבל

אורי סגל

22.6.2015 / 12:36

הפכו ללוחם טיטאן מקצועי, פתרו תשבצים מאתגרים, הילחמו בחוצנים, טיילו אחורה בזמן ועוד. מדי שבוע נביא לכם משחקים ואפליקציות שהמשותף היחיד ביניהם הוא שאם תזדרזו להוריד אותם, לא תצטרכו לשלם

Godfire: Rise of Prometheus

הצטרפו למשחק הרפתקאות מרתק עם גרפיקה איכותית והיכנסו לנעליו של לוחם טיטאן. מטרתו של המשחק האפי הוא להציל את האנושות מאובדן ואתם היחידים שתוכלו לעשות זאת.

צאו לקרבות מלאי אויבים והשתמשו בפקדי השליטה האינטואיטיביים בכדי לנצח. במהלך המשחק תחשפו למיתוסים רבים, סודות שונים וכלי נשק שתוכלו לחשוף ולנצל לטובתכם.

המשחק דינאמי ומהנה במיוחד; תוכלו לבצע התאמה אישית לגיבור שלכם, ללמד אותו מיומנויות חדשות ולשדרג את כלי הנשק שלכם.

להורדה לאייפון - לחצו כאן | החיסכון: 11.40 שקלים.

משחקי מובייל חינם לזמן מוגבל. אתר המשחק, אתר רשמי
חרב זה למתחילים./אתר רשמי, אתר המשחק

Pepi Bath 2

משחק תפקידים מקסים וייחודי, שיתאים לילדים שלכם ויסייע להם לאמץ שגרת אמבט נכונה בכיף. המשחק מעודד לימוד וזכה לשבחים רבים. לפניכם גרפיקה מרשימה, אנימציות ייחודיות וארבע דמויות שונות שניתן לשחק איתן.

תוכלו לסייע לדמויות ויחד איתן לבצע מטלות שונות הקשורות לחדר האמבט ולשגרת הבוקר או הערב. המשחק מתרחש בכמה נקודות בחדר האמבטיה: הכיור, האמבט, השירותים, חדר הכביסה ועוד.

צאו למסע מופלא ולימודי יחד עם ילדיכם. שימו לב כי אין רכישות פנימיות בתוך האפליקציה והיא מתאימה באופן אופטימאלי לילדים בני 2-6.

להורדה לאייפון - לחצו כאן | החיסכון: 11.40 שקלים.

משחקי מובייל חינם לזמן מוגבל. אתר המשחק, אתר רשמי
אמבטיה זה כיף!/אתר רשמי, אתר המשחק

Warhammer: Snotling Fling

צאו למסע אחורה בזמן והצטרפו למשתמשים שכבר התמכרו. גורל הממלכה תלוי כולו באיזון - סייעו לגובלינים להתחזק ולאזן את הממלכה. איך משחקים? בעזרת כלי נשק אחד בלבד סייעו לגובלינים לגבור על כולם.

אין צבא מפואר מאחוריכם, זה רק אתם, הגובלין והרוגטקה. לרשותכם 70 רמות קושי שונות, גרפיקת תלת-ממדית משובחת ושעות של הנאה. הצטרפו למשחק פאזל מאתגר ותיהנו מסימולציית פיזיקה מציאותית במיוחד.

להורדה לאייפון - לחצו כאן | החיסכון: 15 שקלים.

משחקי מובייל חינם לזמן מוגבל. אתר המשחק, אתר רשמי
רק אני והגובלין שלי./אתר רשמי, אתר המשחק

Krizl

משחק פאזל מקורי ומאתגר. עליכם לפצח 50 חידות המחולקות לשלושה מצבי קושי שונים. אוהבים תשבצים? תוכלו ליהנות ממשחק תשבצים מקורי בשפה האנגלית, המשחק מהנה וישפר את הדקדוק שלכם בשפה.

מה ייחודי במשחק? במקום למלא את המילים במשבצות החסרות, תקבלו תשבץ גמור כשכל המילים מוזנות פנימה אך כל כמה ריבועים הוא מסתובב לכיוונים שונים בדומה לקובייה הונגרית. המטרה שלכם היא לסובב אותם חזרה, כך שייווצרו מילים. צברו כמה שיותר נקודות והפכו לאלופים.


להורדה לאנדרואיד - לחצו כאן | החיסכון: 4.40 שקלים.

משחקי מובייל חינם לזמן מוגבל. אתר המשחק, אתר רשמי
יש מילה כזאת?/אתר רשמי, אתר המשחק

Proton Blaster

גזע חייזרים עתיק התעורר מתרדמת עמוקה והם התחילו את המסע לעבר כדור הארץ. התפקיד שלכם הוא ליירט אותם ולעצור אותם לפני שיהיה מאוחר מדי. בדומה למשחקי ארקייד ישנים, ספינת החלל תנוע ימינה ושמאלה על גבי המסך, עליכם לירות על כל החלליות והמטאוריטים שבאים לפגוע בכם. אם לא תפגעו בהם בזמן, המשחק יגמר.


להורדה לאנדרואיד - לחצו כאן | החיסכון: 3.20 שקלים.

משחקי מובייל חינם לזמן מוגבל. אתר המשחק, אתר רשמי
גורל העולם בידיכם./אתר רשמי, אתר המשחק

VR Bike

חולמים להתחרות בתחרויות נהיגה, חושבים שאתם נהגים מצטיינים? העמידו את יכולות הנהיגה שלכם למבחן. שברו את מהירות האור, צלחו מסלולים מאתגרים והצטרפו לנהיגה בממשק מציאות מדומה. חדדו את הרפלקסים שלכם ושפצרו את הרכב שלכם ככול שתתקדמו בשלבים.

התחילו את הנהיגה ב-90 קמ"ש ועלו עד ל-320 קמ"ש. לפניכם 18 רמות קושי ו-18 מהירויות שונות שתצטרכו לצלוח. במשחק שלושה מצבים שונים שיאפשרו לכם ליהנות מהמשחק בין אם אתם מתחילים ובין אם אתם נהגים מצטיינים.

להורדה לאנדרואיד - לחצו כאן | החיסכון: 9.70 שקלים.

אורי סגל הוא מנכ"ל iPhoneil | iApps

משחקי מובייל חינם לזמן מוגבל. אתר המשחק, אתר רשמי
מהיר, עצבני וחינמי./אתר רשמי, אתר המשחק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully