וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נגעו בשמיים: התמונות הכי מדהימות שצילמו עם רחפנים

14.7.2015 / 11:25

תחרות התמונות של אפליקציית Dronestagram, בשיתוף עם נשיונל גיאוגרפיק, הצליחה להביא לעולם לא מעט תיעודים עוצרי נשימה של אתרים מוכרים (ופחות מוכרים) מרחבי העולם. קבלו את המיטב

אתר רשמי

בסרטון: כמה רחפני מצלמה שווים שכדאי שתכירו.

צילומי אוויר מעולם לא היו זמינים יותר לאנשים פשוטים. התפתחות שוק הרחפנים האזרחיים מציעה דגמים מסוגים שונים, לשימושים שונים ובגדלים שונים, במחירים הנעים בין כמה עשרות דולרים לאלפי דולרים עבור הרחפנים המקצועיים ביותר.

בהשקעה של כמה מאות דולרים, וקצת אימון שליטה עם האצבעות, כל אחד יכול להרים לאוויר קוודקופטר (ארבעה להבים) מצויד במצלמה ולתעד את סביבתו מזוויות חדשות ומרתקות. הרחפנים האזרחיים הם קטנים וזריזים, ולמרות שזמן הסוללה שלהם לא מאפשר לצלם במשך שעות ברצף, החומרים שהם מפיקים בזמן קצר יכולים להעסיק עורך וידאו מתחיל וחרוץ במשך זמן רב.

כדי לציין את העידן החדש הזה, ולתת במה לצילומים מרהיבים שלא זוכים לחשיפה רבה, מפעילי אפליקציית Dronestagram. הצילומים שנשלחו לתחרות נבחרו על ידי פאנל שופטים שכלל נציגים מנשיונל גיאוגרפיק.

התמונה, שזכתה במקום הראשון בתחרות, צולמה על ידי ריקרדו מטיאלו, שתיעד את הצריח המרכזי של קתדרלת מרינגה המפורסמת של מדינת פרנה בברזיל מציץ מבין העננים. הוא קרא לתמונה "מעל הערפל" (Above The Mist).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully