וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף סוף: העדכון שכולנו חיכינו לו הגיע ל- WhatsApp

23.7.2015 / 12:12

עדכון הגרסה האחרון של אפליקציית המסרים הפופולרית יאפשר לסמן הודעות כ-Unread לקריאה מאוחרת יחד עם פיצ'רים נוספים שישדרגו את חווית השימוש

וואטסאפ. ShutterStock
האם זה יעלים את הוי הכחול מהצד השני גם?/ShutterStock

מה המצב עם WhatsApp? ביממה הקרובה ישוחרר החלק החמישי והאחרון בעדכון משמעותי לאפליקציית ההודעות הפופולרית, המוסיף שלל אפשרויות חדשות לגרסת האנדרואיד של אפליקציית המסרים הפופולרית.

גרסה 2.12.194 של WhatsApp מוסיפה בין היתר את האפשרות לסמן שיחות ככאלו שלא נקראו (Unread), כפי שאנו מכירים מעולם האימייל היטב, כך שהן יסומנו ויזואלית אחרת לקריאה מאוחרת יותר - פיצ'ר שכל משתמש באפליקציה תהה למה הוא לא קיים עד היום. לחיצה על השיחה ברשימה תעלה תפריט ובו האפשרות "Mark as Unread" לצד אופציות ארכיון, מחיקה ושליחה במייל.

פיצ'ר משמעותי חדש שנוסף בעדכון האפליקציה הוא התראות אישיות (Custom Notifications), אזור חדש שיופיע מתחת לקטגורית ה-Media בהגדרות הצ'ט, לצד האפשרות הקיימת "להשתיק" (mute) את השיחה ל-8 שעות, שבוע או שנה. בהתראות האישיות תוכלו להגדיר צלילים מותאמים אישית למשתמשים ספציפיים או קבוצות שיחה, את משך הרטט, התאורה, הודעות קופצות ועוד.

תוכנת הצ'ט מאפשרת גם שיחות קוליות ב-VoIP ולכן עשויה להיות תובענית מבחינת שימוש בגלישה סלולרית. לאחר העדכון החדש ניתן יהיה להגדיר אפשרויות לשימוש נמוך בעת השימוש ברשת הסלולרית, וכן לעקוב אחר כמות המידע שנשלח והתקבל על ידי האפליקציה, במידה ואתם מוגבלים על ידי חבילת גלישה כלשהי. בין היתר ניתן יהיה לעקוב אחר מידע שנשלח באפשרות גיבוי בענן ל-Google Drive, אופציה שנוספה גם כן רק בחודשים האחרונים.

את הגרסה המעודכנת תוכלו להוריד כבר עכשיו מהאתר הרשמי של WhatsApp, או לעדכן ישירות מגוגל פליי הצפויה להתחדש גם כן בעדכון הגרסה בזמן הקרוב. העדכונים כוללים התאמות ממשק ברוח לוליפופ 5, ועוד לא ברור אם ומתי יועתקו גם לגרסת ה-iOS של האפליקציה.

אישה שולחת הודעה. ShutterStock
אני אקרא את זה אחר כך./ShutterStock
  • עוד באותו נושא:
  • וואטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully