וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 טריקים מגניבים שכנראה לא הכרתם באייפון

24.7.2015 / 6:40

הוספת אימוג'י בגוון העור שלכם, סגירת כמה אפליקציות במקביל, לחזור למסך הקודם במשיכת אצבע ועוד. רוב משתמשי האייפון לא באמת מכירים את כל האופציות שהמכשיר מציע, בטח אם לוקחים בחשבון את עדכוני הגרסאות האחרונים

אייפון. ShutterStock
אפשר לסגור כמה אפליקציות במקביל./ShutterStock

נפוצה ככל שתהיה מערכת ההפעלה מבית אפל, מרביתנו לא מכירים את כל הפיצ'רים החבויים בה - אפילו המשתמשים המתוחכמים יותר שבינינו. קבלו עשרה טיפים מנצחים, שכנראה לא הכרתם את כולם, ויהפכו את חוויית השימוש בטלפון לזורמת ונעימה יותר ובחלק מהמקרים גם חסכונית יותר בחיי הסוללה.

סגירת כמה אפליקציות בו זמנית

את האפשרות לעבור בין אפליקציות בקלילות בדאבל-קליק על מקש הבית, ולסגור את הלא-רצויות שבהן באמצעות תנועת החלקה מעלה רובנו מכירים, אבל תשמחו לגלות שתוכלו לסגור גם יותר מאחת בו זמנית: לצורך זה פשוט השתמשו ב-3 אצבעות, במקום באחת - הניחו אותן על כמה אייקונים במקביל וסגרו כמה אפליקציות סוררות יחד.

עיצוב טקסט

אוהבים להשתמש בטקסט מודגש, נטוי או עם קו תחתון? באפליקציות מסוימות באייפון, כמו תוכנת המייל המובנית של iOS, תוכלו להשתמש ביכולות העיצוב העשיר. זאת ניתן לבצע באמצעות הדגשת הטקסט, על ידי לחיצה כפולה על המילה הרצויה וגרירת האזור המסומן עד שכל הטקסט שתרצו להדגיש ייבחר. לאחר מכן תיפתח חלונית עם אפשרויות קופי\קאט\פייסט, כעת לחצו על החץ הקטן ואז על מקש ה-"B I U" שייתן לכם את האפשרויות השונות להדגשה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

חזרו אחורה בקלות

בניגוד לאנדרואיד, למכשירי iOS אין כפתור Back ייעודי לחזרה קלה אחורה, אך באמצעות מחוות מסך קטנה תוכלו לבצע את אותה פעולה בנוחות, באפליקציות המייל, ההודעות ובדפדפן ספארי המובנים, ואף באפליקציות חיצוניות מסוימות כמו אינסטגרם. כדי לחזור אחורה באפליקציות התומכות פשוט החליקו את האצבע על מסך המכשיר לצד ימין, עד שתחזרו למסך הקודם בו ביקרתם.

אייפון. ShutterStock
לכל יעד חופשה יש את האפליקציות השוות שלו./ShutterStock

גלו אפליקציות מקומיות

בין אם אתם נוסעים לרגל עסקים או בילוי, האפליקציות המצליחות ביעד כלשהו יכולות לגלות לכם הרבה על המקום ותושביו, וכמובן להיות מאוד מאוד שימושיות לעתים. כדי לגלות מהן האפליקציות המסעירות והפופולריות ביעד אליו הגעתם, פשוט היכנסו לאפסטור ולחצו על Explore, ולאחר כן בחרו באפשרות Popular Near Me.

המקלדת הסודית

מתחת לפני המקלדת הסטנדרטית של iOS מתחבאות אפשרויות נוספות - מגוון ההופך לזמין רק לאחר לחיצה ארוכה על מקשי המקלדת. לחיצה ארוכה על הספרה 0, למשל, תאפשר לכם להכניס למלל סימוני מעלות ואילו לחיצה על אותיות עבריות תאפשר לכם לבחור באותה אות עם גרש מובנה, בין היתר.

נהלו את הגישה הסלולרית

אפליקציות רבות ניגשות לרשת למטרות שונות, גם כשאינן נדרשות ואינן פעילות, מה שכמובן מכלה את משאבי המכשיר במקביל למשאבי חבילה הגלישה שלכם במידה והיא מוגבלת. באפשרותכם לבחור שלא לאפשר לתוכנות זוללות רוחב פס גישה לגלישה סלולרית - ולאפשר להן WIFI בלבד, למשל. כדי לנהל את האופציה הזו היכנסו ל-Settings ומשם ל-Cellular, וסמנו את רשימת האפליקציות המורשות.

ביצועי סוללה אייפון 6 מול גלקסי S6. יוטיוב, ShutterStock
טעינה מהירה יותר במצב טיסה./ShutterStock, יוטיוב

טעינה מהירה יותר

מי מאתנו לא גילה ברגע האחרון לפני יציאה מהבית שהסוללה שלו עומדת לשבוק חיים? כשאתם צריכים לטעון את הטלפון מהר, מומלץ להעביר את המכשיר למצב טיסה, גם אם אין לכם תכנונים לבקר בדיוטי פרי בקרוב. במצב זה הטלפון לא שולח ולא מקבל מידע מאף סוג, מה שמזרז משמעותית את זמני הטעינה.

גישה מהירה לפנס

אפליקציות הפנס למיניהן כיכבו באפסטור, עד שהוסיפה אפל את האפשרות באופן מובנה במערכת ההפעלה. במקום לפתוח את המכשיר ולחפש אחר האפליקציה, תוכלו לגשת אליה מתוך מרכז השליטה, גם כשהטלפון נעול. כדי לעשות זאת החליקו את האצבע על המסך כלפי מעלה (אין צורך בסיסמה לפני כן) ולחצו על האייקון השמאלי התחתון.

פרטיות וחיסכון בסוללה

הטיפ המנצח הבא יגביר את מידת הפרטיות שלכם ובו זמנית יקל גם על הסוללה. עמוק בהגדרות מכשירי iOS יש פיצ'ר המורה למכשירכם להעביר נתוני מיקום לאפל, מה שיוצר עומס מיותר על הסוללה גם אם אינכם פרנואידים לפרטיותכם. לכיבוי האפשרות (או הפעלתה מחדש) היכנסו ל-Settings > Privacy > System Services .

פי אלף יותר אימוג'י

החל מגרסה 8.3 של iOS, עודכנה מקלדת האימוג'י במכשירי אפל, וכוללת סט יותר מגוון מבחינה אתנית, ובמילים אחרות: ברכותינו, יש סמיילים יותר קרובים לצבע העור שלכם בעולם. ודאו שיש לכם את הגרסה העדכנית על ידי כניסה ל-Settings, משם ל-General ולאחר מכן לחיצה על Software Update. סיימתם? כעת הפעילו את המקלדת: Settings ושוב General ולאחר מכאן כניסה לKeyboard ובחירה באפשרות Keyboards. אם מקלדת האימוג'י אינה ברשימה, הוסיפו אותה באמצעות לחיצה על Add New Keyboard.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully