וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הו מאמא: אימהות מנסות להסביר מונחי פורנו. צפו

29.7.2015 / 6:00

קבוצת אימהות אמיצה הסכימה לשבת מול המצלמה ולהסביר, כמיטב יכולתן, את קטגוריות הפורנו הפופולריות. מ-DP ועד ה- Money Shot. התוצאה - משעשעת ומביכה כאחד

יוטיוב

אימא, מה זה דאבל פנטריישן? זו רק אחת מהשאלות בסרטון חדש בשני חלקים מבית Distractify, שמשעשע גולשים באותה המידה שהוא מביך אימהות. הנשים שהתנדבו לענות על השאלות התבקשו לפענח שלל מונחים פורנוגרפיים לעיני המצלמה. כן, כולל MILF.

תחילה נשאלות האימהות אם הן בכלל מכירות ביטויים שקשורים בפורנו, ותגובתן נעה בין היסוס קל להודאה בכך שכנראה לא כל-כך. לאחר מכן מתבקש צוות האימהות הזורמות לנחש ולהסביר ביטויים מעולם סרטי המבוגרים, ובהם הקיצורים BBW (נשים גדולות ויפות) ו-DP הלא היא החדירה הכפולה, מונחים כמו Money Shot - רגע הקליימקס, ועוד רבים וטובים.

כמה מהגולשים התאכזבו כשחשבו שהביטוי או האקטים המועדפים עליהם נשארו בחוץ: "באתי בשביל בוקאקי. יצאתי מאוכזב", כתב בתגובה אחד הגולשים והופנה על ידי גולשים אחרים לחלק השני של הסרטון, שמכסה גם את הסוגיה החשובה הזו.

למרות הצלחות מבוססות ניחוש אינטליגנטי ואולי ערב או שניים של שוטטות ברשת כשהילדים אצל סבתא, פה ושם, מרבית הניחושים האימהיים לא קולעים במדויק, בין אם כי האימהות המשתתפות מתביישות להודות באוצר הידע האמיתי שלהן, או פשוט כי מדובר בעניין של פערי גיל ושימוש טכנולוגי, ופחות בעובדת היותן אימהות או לא.

  • עוד באותו נושא:
  • פורנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully