וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מה שחשבתם: התמונה הזו הצליחה לחרפן את הגולשים

31.7.2015 / 7:16

אלפי גולשים באתר שיתוף התוכן "רדיט" היו בטוחים ששוב מטרילים אותם עם תמונה דוחה של איבר מין גברי חשוף, אבל מי שהקליק על התמונה הבין כמה המוח שלנו לוקח אותנו למקומות האלה, גם כשזה לא באמת מה שרואים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
על פניו - איכס!/מערכת וואלה!, צילום מסך

אשליות אופטיות העסיקו מאז ומתמיד את המין האנושי, ובעשורים האחרונים בהחלט שימחו את האינטרנט, עם מסורת של תמונות שנראות כמו חלקי גוף מסוימים, לרוב מאזורים מוצנעים יותר, אך בפועל מתגלות כדבר אחר לחלוטין.

תמונה חדשה שפורסמה באתר שיתוף התוכן "רדיט" הפכה לוויראלית במיוחד, והצליחה לחרפן גולשים רבים, שהגיבו בזעם על הפרסום. הסיבה: התמונה המוקטנת (Thumbnail) הציגה רק את מרכז התמונה והגולשים היו בטוחים שהם מקבלים עוד שוט של איבר מין גברי חשוף ברשת.

במהרה התברר גם הפעם שמדובר למעשה באשליה, בזמן שמה שבאמת נראה בתמונה הוא רגע פסטורלי וביתי בין אם ותינוקה, אותו העלתה המשתמשת MonogamousMindy, לצד הכיתוב "באמת שאין דבר שמגיע למתיקות של רגלי תינוק קטנטנות".

התמונה המשעשעת והסוגסטיבית זכתה כבר לאלפי תגובות סוערות, משועשעות ונבוכות. "לגמרי חשבתי שזה פין בתמונה המוקטנת, מה שמעלה את השאלה למה הקלקתי על זה", כתב הגולש Shadowfigure ברדיט. גולש אחר סיפר: "הייתי צריך להסתכל פעם נוספת. ברצינות חשבתי שזה הפין של המצולם, עד שראיתי את הראש של התינוק".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפשר לחזור לנשום./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully