וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות המחאה: השמנמנות משתלטות שוב על אינסטגרם

2.8.2015 / 12:00

כמו מחאת הרשת של האימהות המניקות, גם הפעם גולשות אינסטגרם רושמות הצלחה. אחרי שהנהלת הרשת החברתית חסמה את המילה Curvy מתוצאות החיפוש, כעת ניתן לשוב ולמצוא בחורות עגלגלות

סיפור בדקה

חדשות טובות לכל משתמשי הרשת החברתית הפופולרית לשיתוף תמונות - החל משבוע שעבר, ניתן לחפש ולמצוא שוב את ההאשטג #Curvy. אחרי מחאת רשת, שפרצה בעקבות החלטת איסנטגרם לבטל את האפשרות למצוא כל תמונה שתויגה באמצעות ההאשטג Curvy (עגלגלה או שמנמנה, בעברית), נראה שמנהלי הרשת הקשיבו לקולות הגולשים.

הגולשים והגולשות טענו שהרשת החברתית מדירה נשים גדולות, או מעודדת דימוי גוף מאוד ספציפי. אינסטגרם בתגובה אמרה שהסירה את ההאשטג מאחר והוא שימש בעיקר להעברת תוכן פורנוגרפי.

התירוץ הזה לא התקבל אצל הגולשים והמחאה נמשכה, בעיקר מפני שגולשות חובבות אופנה רבות אוהבות לתייג את עצמן ולחפש בעלות תחביב דומה באמצעות ההשטאג. התמונות הישנות, ועוד אלפי חדשות, עם התיוג הפופולרי חזרו כאמור לתוצאות החיפוש ואינסטגרם גם הודיעה שהיא תומכת בתפיסת גוף בריאה ולא מתכוונת עוד לחסום ביטויים דומים.

מהו סיפור בדקה?
יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully