וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימא vs הגולשים: מתעקשת על זכותה להניק ילד בן 3

3.8.2015 / 6:20

ג'ייד ביל לא חוששת לענות לגולשים שחושבים שהיא עושה טעות בגידול ילדה. הצלמת האמריקנית פרסמה תמונה שלה מניקה את בן השלוש ואפילו הופתעה לקרוא כמה תגובות חיוביות

Self-portrait taken today with my son. There are many ways breastfeeding begs to be normalized. For me right now, it's...

Posted by Jade Beall Photography on Thursday, July 16, 2015

תמונה של אם מניקה באינטרנט אינה דבר נדיר, אבל כזו בה מככב ילד בן שלוש קצת יותר חריגה בנוף. אולי זו הסיבה שהתמונה הבאה הפכה לוויראלית זמן קצר אחרי שפורסמה ברשת החברתית על ידי ג'ייד ביל, הצלמת בת ה-36 מאריזונה.

ג'ייד העלתה לפייסבוק תמונה שלה עם בנה סקויה (כן, כמו העץ), בעודו יונק מפטמתה בניסיון לקדם את השיח המקוון בנושא הנקה בגיל מאוחר יותר, בתקווה שהאקט ייתפס כיותר נורמלי בעיני החברה, הנוטה להסתכל בעין עקומה על ההרגל.

"אני מודה שאני אף פעם לא מניקה את בני בפומבי יותר", כתבה עם פרסום התמונה מוקדם יותר החודש, "אני מרגישה כאילו אבצע איזה פשע כשכל מה שאני עושה זה לספק נחמה ותזונה לבני". לדברי ג'ייד, תחושת אי-הנוחות הזו היא שגרמה לה להצטלם: "עדיין יש לי חלב, הוא עדיין רוצה לינוק וכלום לא מרגיע אותו טוב יותר", היא כתבה.

אם תהיתם, סקויה הקטן לא ניזון רק מחלב-אם ולמעשה מרבית התזונה שלו רגילה ודומה לזו של בני גילו. ולמרות מה שנדמה לרוב הגולשים, שתקפו אותה, ג'ייד ניסתה כמה פעמים לגמול אותו משדייה, בהתאם לציפיות החברה ממנה וממנו, כפי שסיפרה לדיילי מייל.

התמונה זכתה ליותר מ-10,000 לייקים וכאלפיים שיתופים עד כה, וזכתה בניגוד לציפיותיה של ביל דווקא גם לתגובות חיוביות מאימהות, שחלקו בין היתר את סיפורי הנקה משלהן. עם זאת, כצפוי, רוב התגובות היו קצת פחות נעימות, לפי מיטב המסורת הטוקבקיסטית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'ייד וסקויה בין ארוחות./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully