וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפ מנצח: כך תחליפו את תמונת היוזר שלכם באנדרואיד

19.8.2015 / 6:57

אם מצאתם פעם, במשרד או בכיתה, טלפון שנשכח לבטח תהיתם איך אפשר לזהות את בעל המכשיר קלות מבלי לפצח את קוד הגישה. אם תזינו תמונה שלכם במקום צללית היוזר, תעשו למוצא המכשיר חיים הרבה יותר קלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
להפוך את הנייד לקצת יותר אישי./מערכת וואלה!, צילום מסך

אם אתם משתמשים באנדרואיד בגרסת לוליפופ (Lollipop) בטוח נתקלתם בצללית הגנרית של היוזר שלכם בסמארטפון. ניתן להחליף שם את השם, אבל מעבר לזה לא נראה שיש שימוש מיוחד לפיצ'ר. למעט אולי, אם איבדתם את המכשיר במשרד או בכיתה, ואז ניתן לראות למי הוא שייך גם בלי לפתוח אותו עם קוד.

רק שמתברר שניתן לשנות את האייקון לתמונה שלכם, וכך גם להפוך את הנייד לאישי יותר, וגם לאפשר למוצא המכשיר לזהות אתכם בקלות רבה יותר.

כדי לשנות את השם והתמונה, פתחו את וילון ההתראות ושם הקליקו על הצללית בחלקו העליון. לאחר מכן הקליקו על כפתור "הגדרות" ובחלון שנפתח על היוזר שלכם. בחלון הקטן שייפתח ניתן לשנות את השם אבל אם תקליקו על האייקון (שוב) בחלון הזה תיפתח אופציה לצלם סלפי או להזין תמונה מהגלריה.

חשוב להדגיש שהפיצ'ר הזה רלוונטי רק ליוזר המרכזי של הסמארטפון ולא ליוזר אורח אבל זה עדיין טאצ' אחד נוסף שהופך את המכשיר לקצת יותר שלכם, וקצת פחות של גוגל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקליקו על האייקון ואז על "הגדרות"./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שתי לחיצות נוספות על האייקון./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ואתם יכולים לבחור תמונה מגלריה./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully