וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תפיקו את המרב מ-Google Photos. מדריך

20.8.2015 / 7:34

איחוד כל התמונות שלכם מכל המכשירים תחת גג אחד, יצירת סיפורים בהמשכים מתמונות, איתור תמונה ספציפית לפי מאפיינים המופיעים בה ועוד. השירות החדש של גוגל נותן לא מעט למי שיודע איך להוציא ממנו את המקסימום

יח"צ - חד פעמי

לפני כשלושה חודשים בישרה גוגל לעולם, בכנס I/O, על שירות חדש לתמונות וסרטונים בשם Google Photos, שיציע אחסון ללא הגבלה וממשק נוח לארגון של אוספים גדולים כקטנים, תוך שימוש בטכנולוגיה חכמה לזיהוי תמונות, שתאפשר חיפושים בתוך אוסף התמונות עצמו.

השירות החליף את שירות פיקאסה המקוון של גוגל והציג פיצ'רים חדשים נוספים, אבל אם גם אתם הולכים לאיבוד בים התמונות שצילמתם עד כה, ריכזנו עבורכם כמה טיפים מנצחים מאתר FieldGuide שיאפשרו לכם להתמצא בפלטפורמת ניהול התמונות המוצלחת ולנצלה לצרכים שלכם בצורה הטובה ביותר.

אוסף תמונות אחיד ומעודכן

קודם כל, נצלו את האחסון הבלתי מוגבל בענן כדי להוסיף את כל התמונות שצברתם על המחשב, לאלו שיצטרפו אוטומטית מהסמארטפון באמצעות האפליקציה. כדי להעלות קבצים מהמחשב וכרטיסי זיכרון ניתן להיעזר בתוכנת Google Photos Backup לווינדוז או למק. לאחר הורדת (מכאן) והתקנת התוכנה תתבקשו לבחור את התיקיות אותן תרצו לסנכרן עם הענן. מכאן והלאה יישאר האוסף שלכם מעודכן תמיד.

גבו תמונות מאפליקציות אחרות

תוכלו לנצל את האפשרות הקודמת גם כדי לייבא ולשמור עותק מתמונות שנוצרו באפליקציות אחרות כמו אינסטגרם, על ידי בחירת התיקייה הרלוונטית לגיבוי בענן.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

צפו בתוכן מ-Google Drive

במידה ושמרתם הרבה סרטונים כבר בגוגל דרייב, כנראה שתרצו לנצל את הממשק החדש כדי לצרוך את התכנים שאחסנתם שם. לשם כך היכנסו להגדרות של Google Photos ושם בחרו באפשרות "view photos and videos stored in Google Drive", שלא תעביר את הקבצים ממיקומם אלא רק תאפשר גישה אליהם באמצעות הפלטפורמה החדשה.

סלפי. ShutterStock
בית חדש לסלפים שלכם./ShutterStock

נצלו את החיפוש הוויזואלי

הטכנולוגיה החכמה לזיהוי תמונות, המאפשרת חיפוש, היא ללא ספק התכונה המעניינת ביותר בפלטפורמה, וכדאי לנצל אותה באמצעות חיפוש פשוט של מילות מפתח, שאתם יודעים שאמורות להופיע בתמונה. מחפשים תמונות של החתול המשפחתי? נסו Cat. תמונות ממסיבת יום ההולדת הקודמת שלכם? חפשו Cake וכן הלאה.

שלחו סרטונים ישירות ליוטיוב

שירות התמונות תומך גם בווידאו ומאפשר אחסון ללא הגבלה באיכות של Full HD. בעמוד הוספת הסרטונים ביוטיוב תגלו כי נוספה אפשרות חדשה - לייבא קטעים ישירות מ-Google Photos לערוץ שלכם; שם תוכלו להשלים את כל המידע הדרוש כמו כותרת, טקסט רקע ועוד.

בחירה של קבצים מרובים

באפליקציה של השירות החדש תוכלו להקל על עצמכם בעת בחירה בקבצים מרובים, על ידי לחיצה והחזקה - ואז החלקה על גבי המסך לבחירת כל התמונות הרצויות, כמעט כמו שהייתם עושים במחשב בסימון וגרירה של כמה קבצים ליעד מבוקש. התאמנו על התנועה הזו קצת, זה יחסוך לכם הרבה זמן.

שתפו תמונות עם העולם

Google Photos מאפשר שיתוף קל של תמונה, או אוסף, עם מי שתרצו על ידי לחיצה על אייקון ה-SHARE בחלק המסך הימני העליון בעת צפייה בתמונה הרצויה; לאחר מכן בחרו ב-"Get shareable link". כדי להסיר את הלינק או ליצור גישה אליו, היכנסו לאפשרות Shared links בתפריט הראשי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שתפו בקלות./מערכת וואלה!, צילום מסך

צרו אלבומי "סיפור" אישיים

"סיפורים" הם למעשה אלבומים מונחים, הכוללים כיתובים וסדר שאתם בוחרים; ניתן ליצור אותם באמצעות האפליקציה לסמארטפון, על ידי לחיצה על Create ואז בחירה ב-Story. משם תתבקשו לבחור את התמונות הרצויות ולהוסיף מלל, מיקומים, כריכה לאלבום ועוד.

גבו את הכול למחשב

אחרי שכיוונתם את כל העננים לכיוון Google Photos, הגיע הזמן ליצור גם גיבוי מקומי של כל התוכן מאוחד. בהגדרות Google Drive צרו תיקיה חדשה שתציג את תוכן Google Photos, והתקינו את התוכנה במחשב (אם עוד לא התקנתם אותה אחרי סעיף 1). כל מה שיעלה ויישמר ב-Photos יישמר גם בגוגל דרייב בענן - ובתיקיה התואמת אצלכם במחשב האישי.

בטלו איסוף מידע גיאוגרפי

פיצ'ר התגית של כל קובץ תמונה או וידאו, הכולל את המיקום בו צולם, עוזר לגוגל תמונות לאחד תצלומים ממיקומים שונים, אבל זהו מידע שאולי לא תרצו לחלוק עם כולם. כדי לבטל זאת, היכנסו להגדרות התמונה (Photos settings) בדפדפן והפעילו את האפשרות "Remove geo-location in items shared by link".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully