וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדש של וואווי: סמארטפון עם מצלמת פריסקופ

אילן גלר

25.8.2015 / 6:44

מפרט הסמארטפון החדש של הענקית הסינית מרשים למדי, אבל בחברה מקווים שמצלמת הגימיק שלו תסייע לקדם את המכירות, ואולי אפילו תלמד את המערב דבר או שניים בעיצוב. אנחנו קצת יותר סקפטיים

יח"צ - חד פעמי

חשבתם שיצרניות הסמארטפונים הסיניות מסוגלות לייצר רק חיקויים לעיצובים שכבר ראינו? אולי הגיע הזמן לוותר על כמה מהדעות הקדומות הללו, למרות שלא ברור עד כמה הגימיק הזה יתפוס. הכירו את הוואווי Honor 7i - הנייד החכם החדש של ענקית הסלולר הסינית המבטיחה; פרט לחומרה מתקדמת ועיצוב דקיק מתהדר המכשיר במצלמת פריסקופ, שלטענת היצרן היא בלתי ניתנת להריסה, ומושלמת לצילומי סלפי מורכבים.

מבנה הפריסקופ הייחודי נועד לפתור בעיה אמיתית - ברוב מכשירי הסמארטפון, המצלמה הקדמית שמיועדת לצילומי סלפי הרבה פחות איכותית מהמצלמה האחורית. כאן המצלמה האחורית למעשה הופכת למצלמה קדמית באמצעות תנועה קלה על ציר. אם זו נראית לכם כנקודת תורפה שתשבר ותתפרק בקלות, בוואווי טוענים כי המנגנון עבר בדיקות מעבדה מפרכות, ויעמוד בלא פחות מ-138 צילומי סלפי ליום במשך שנתיים. בנוסף, הודגם כיצד ציר המצלמה שורד את משקלן של שתי דוגמניות חינניות שנעמדו עליו למשך כמה שניות; ניסוי לא-מאוד מדעי אך בהחלט משכנע.

פרט למצלמה הייחודית, כולל המכשיר גם חיישן טביעות אצבע המשמש גם לצילום מהיר. מחירו של ה-Honor בסין עומד על כ-250 דולרים, ובינתיים החברה עדיין לא הכריזה על תכניותיה לשווק אותו במערב. אלו כנראה יחשפו במהלך תערוכת האלקטרוניקה IFA, שצפויה להתקיים בברלין בתחילת חודש ספטמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully