וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוללת אייפון חדשה פועלת במשך שבוע שלם

אילן גלר

25.8.2015 / 12:26

חברה בריטית הצליחה לשדרג אייפון 6 סטנדרטי באמצעות שימוש בטכנולוגית "תא דלק". האם בעתיד זה יהפוך לסטנדרט?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אייפון 6 רגיל מחזיק בערך יום עם סוללה רגילה./מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת Intelligent Energy ("אנרגיה אינטליגנטית") הבריטית, העוסקת בפיתוח וייצור הדור הבא של הסוללות, חשפה סוללת אייפון חזקה, שאולי תהפוך לסטנדרט יום אחד. הסוללות של החברה פועלות באמצעות טכנולוגית "תא דלק", המפיק חשמל תוך שריפת מימן וחמצן. זה אולי נשמע כמו תהליך מסוכן, אך לטענת החברה הסוללות שלה בטוחות לחלוטין לשימוש, ומציעות אורך חיים חסר תקדים ביחס לטכנולוגיות הזמינות לנו היום.

לצורך הדגמת הטכנולוגיה, החליטו אנשי החברה לבצע ניסוי ייחודי. הם רכשו מכשיר אייפון 6 סטנדרטי, פירקו אותו, והחליפו את הסוללה הרגילה של אפל בסוללת תא דלק משלהם בגודל זהה. התוצאה? מכשיר האייפון שלהם מסוגל לפעול שבוע שלם ללא צורך בטעינה נוספת, בעוד שהסוללה הרגילה מחזיקה מעמד בקושי יום אחד.

כשהסוללה נגמרת, טעינתה מתבצעת באמצעות תוספת מימן. בדגם האייפון 6 המאולתר, כניסת האוזניות היא למעשה הצינור דרכו מוזרם הנוזל לתוך הסוללה (לא ברור האם הוא עדיין מסוגל לתפקד כחיבור אוזניות). ל-Intelligent Energy אין כוונה להציע תהליך שכזה לכל לקוח המעוניין לשדרג את האייפון שלו, אך מקווים כי ההדגמה הטכנולוגית המרשימה תשכנע יצרניות כמו אפל עצמה לשקול סוללות מסוג זה במכשירים עתידיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully