וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדייגת הסקסית שכבשה את הרשת

אילן גלר

27.8.2015 / 10:08

100 אלף עוקבים לדייגת חובבת צעירה זה הישג מרשים גם בעולם הדיג וגם באופן כללי. כנראה לא מזיק שאת מסעות הדיג שלה מתעדת דרסי כשהיא בביקיני בלבד

יוטיוב

כשחושבים על דיג לרוב עולה לראש תמונה של גברים מבוגרים העומדים מול הים ומהרהרים בזריחה; אבל כמו וולנטיין תומס הקנדית, גם דרסי ארהיל האוסטרלית בת ה-26 הצליחה לסחוף כמעט 100,000 עוקבים ומעריצים ביוטיוב ולשכנע אותם שדייג זה לא כזה משעמם.

הדייגת החובבת עושה זאת כנראה יותר בזכות מראה המצודד ופחות בזכות אהבתה לדיג, וגם לא מזיק שהיא מתעדת את מסעות הדיג שלה כשהיא לבושה בביקיני קטנטן ומקפידה לחייך הרבה. "רוב האנשים פשוט מניחים שדיג הוא תחביב עבור גברים מזדקנים. אני שמחה להוכיח שגם בנות יכולות לעשות את זה", היא אומרת. "אני הכי אוהבת להילחם בדגים ענקיים במהלך סופי השבוע, ואני מבלה כל רגע במהלכם על הסירה. אנשים נדהמים כשהם רואים אותי עומדת בביקיני ומחזיקה דג טונה ענקי".

כשדרסי לוכדת ברשתה דג מזן מוגן היא ממהרת להחזיר אותו למים, אך את רוב הדגים שהיא הורגת היא מביאה לחוף ומכינה ארוחות לחברים. למרות הפופולריות הרבה של סרטוני הווידאו שלה, דרסי עדיין לא יכולה להתפרנס מדייג ועובדת במהלך השבוע כסוכנת תיווך. היא מקווה בעתיד הקרוב לעבור לדייג מקצועי ולהתפרנס אך ורק מהתחביב האהוב עליה.

  • עוד באותו נושא:
  • ויראלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully