וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסמארטפון הראשון שלי: 5 ניידים שווים עד אלף שקל

31.8.2015 / 5:55

הילדים חוזרים ללימודים, או נכנסים למערכת החינוך לראשונה, ואם עדיין אין להם טלפון חכם רוב הסיכוי שהם רוצים אחד. הם כנראה רוצים את המכשיר הכי יקר והכי משוכלל אבל אם אתם רוצים לקנות מכשיר המותאם לצורכיהם, קבלו חמש המלצות מבוססות אנדרואיד

ילדים עם סמארטפון. ShutterStock
הם כנראה לא צריכים את המכשיר הכי חזק ויקר שיש בשוק./ShutterStock

מסך מגע נוח, סוללה חזקה שתחזיק מעמד בלי טעינות לאורך היום, זכוכית מחוזקת כדי להינצל מנפילות, מספיק מקום אחסון לכמה שירים ואולי איזה ספר וירטואלי, או שניים, וכמובן מספיק זיכרון RAM להריץ כמה אפליקציות במקביל, מבלי לעכב את כל הקבוצה. דגמים ישנים יותר, שעדיין זמינים בחנויות, יאפשרו לכם לחסוך בעלויות מבלי להתפשר על הביצועים.

היום לכל ילד יש סמארטפון, אבל זה לא אומר שהוא צריך את הסמארטפון שלכם. אם תנסו לקנות מכשיר של אחת הענקיות הפופולריות (אייפון, סמסונג, LG וכו') בטווח המחירים הזה תקבלו בעיקר את דגמי הביניים שנראים כמו האחים הגדולים והחזקים שלהם, אבל מצוידים במחצית, או פחות, מהזיכרון הפנימי ומקום האחסון. במקום לשלם על המותג, דווקא בקטגורית המשקל הזו הסמארטפונים הסיניים נותנים פייט עם מפרט לא רע, קייס שמסוגל לחטוף מכות ובעיקר לא יעלו יותר מאלף שקלים.

Lenovo Vibe X S960

הווייב מצויד במסך 5 אינצ' וחמוש ב-2 ג'יגה RAM זיכרון. יש לו אחסון פנימי סביר של 16 ג'יגה, ללא אפשרות להרחבה עם כרטיס זיכרון, ומסך סביר; מצלמה אחורית מפנקת של 13 מגה פיקסל ומצלמה קדמית של 5 מגה פיקסל יאפשרו לצלם תמונות איכותיות וקיבולת סוללה של 2,000 מיליאמפר-שעה יחזיקו מעמד לכל אורך יום הלימודים ואחר הצהריים בלי בעיה. הוא מגיע עם מסך מזכוכית מחוזקת Gorilla Glass 3.

מחיר (לפי זאפ): 1,069 - 725שקלים.

Asus Zenfone 5 A500KL

הדגם הזה בן שנה בלבד והוא מגיע גם עם מסך 5 אינצ' ו-2 ג'יגה RAM זיכרון. אחסון פנימי קטן יחסית של 8 ג'יגה מגובה באפשרות להרחבה באמצעות כרטיס מיקרו-SD. יש לו מסך איכותי, מצלמה אחורית של 8 מגה פיקסל וקדמית של 2 מגה פיקסל. קיבולת הסוללה שלו עומדת על 2,110 מיליאמפר-שעה וגם הוא מצויד במסך מזכוכית מחוזקת Gorilla Glass 3.

מחיר (לפי זאפ): 1,350 - 886שקלים.

Xiaomi Redmi Note

הפאבלט הזה מגיע עם מסך 5.5 אינצ' ו-2 ג'יגה RAM זיכרון. גם לסמארטפון הזה יש אחסון פנימי קטן יחסית של 8 ג'יגה וגם אותו ניתן להרחיב עם כרטיס מיקרו-SD. המסך שלו איכותי והמצלמות מפנקות עם 13 מגה פיקסל לאחורית ו-5 מגה פיקסל לקדמית. קיבולת סוללה חזקה במיוחד של 3,200 מיליאמפר-שעה וגם הוא יחזיק מעמד בנפילות בזכות מסך מזכוכית מחוזקת Gorilla Glass 3.

מחיר (לפי זאפ): 1,249 - 909שקלים.

Lenovo S860

המתמודד השני של לנובו ברשימה מציע מסך 5.3 אינצ' ו-2 ג'יגה RAM זיכרון. אחסון פנימי של 16 ג'יגה אבל ללא אפשרות להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון. גם לו יש מסך איכותי, מצלמה אחורית סבירה של 8 מגה פיקסל ומצלמה קדמית די עלובה של 1.6 מגה פיקסל. לא אידיאלית לסלפים אבל הוא מפצה על כך עם קיבולת סוללה של 4,000 מיליאמפר-שעה.

מחיר (לפי זאפ): 1,335 - 899 שקלים.

Meizu M2 Note

הפאבלט הזה של מייזו מציע מסך בגודל 5.5 אינצ', 2 ג'יגה RAM זיכרון ואחסון פנימי של 16 ג'יגה עם אפשרות להרחבה באמצעות כרטיס מיקרו-SD. נתון המאפשר לשמור תמונות רבות ואיכותיות שתפיק המצלמה האחורית עם 13 מגה פיקסל או המצלמה הקדמית המפנקת עם 5 מגה פיקסל. קיבולת סוללה של 3,100 מיליאמפר-שעה תסייע גם לו להחזיק יום שלם בקלות.

מחיר (לפי זאפ): 949 שקלים; 999 שקלים בבאג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully