וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברלין: וואווי חשפה את סמארטפון הדגל החדש MATE S - הסיני החזק ביותר

שגיא קליין

3.9.2015 / 10:15

ענקית הסלולר הסינית חשפה את הסמארטפון המתקדם ביותר והיקר ביותר שהיא השיקה עד היום. הוא מצויד במסך 5.5 אינץ' מתקדם, 3 ג'יגה RAM זיכרון והמון פאסון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסך גדול של 5.5 אינץ'./מערכת וואלה!, צילום מסך

באירוע מיוחד בברלין, רגע לפני שנפתחת תערוכת האלקטרוניקה IFA, חושפת יצרנית הסלולר הסינית Huawei מכשיר דגל חדש – Mate S. המכשיר החדש יהיה הסמארטפון המתקדם ביותר והיקר ביותר שהחברה השיקה מעולם. במובן מסוים, ה-Mate S הוא מבוסס על מכשיר ה-Mate 7 של החברה, שהושק בשנה שעברה עם תג מחיר של 500 אירו. ה-Mate S לעומת זאת, ישווק עם תג מחיר גבוה של 750 אירו. ככל הנראה, המחיר הגבוה נועד למצב את המכשיר ברמה הגבוהה ביותר, כמכשיר פרימיום נחשק, מתוך כוונה של החברה להמשיך ולבסס עת עצמה כיריבה שווה לסמסונג ואפל.

ה-Mate S כולל מסך מגע AMOLED עם זכוכית Gorilla Glass 2.5D בגודל 5.5 אינץ'. במדינות נבחרות, יוצע בהמשך דגם עם מסך התומך בטכנולוגיית מגע בעלת רגישות לעוצמת הלחיצה ("Force Touch"), בדומה לטכנולוגיית ה-Force Touch שאפל שילבה במחשב ה-MacBook החדש שלה. באמצעות טכנולוגיה זו, המשתמש יוכל לבצע מחוות ופעולות שונות, בהתאם למידת הכוח המופעלת בלחיצה (לחיצה חזקה\לחיצה עדינה), כדוגמת זום לתמונות או הפעלה של אפליקציות. המסך של המכשיר הוא ברזולוציה של Full HD 1080p ונראה כי גם Huawei, בדומה ליצרניות סלולר אחרות, לא משוכנעת כ הצרכן זקוק למסך ברזולוציה של QHD\2K. המכשיר כולל מצלמת 13 מגה-פיקסל אחורית מתקדמת במיוחד ומצלמת 8 מגה-פיקסל קדמית, לצילומי "סלפי" איכותיים.

ה-Mate S כולל בנוסף קורא טביעות אצבע, מהיר ואמין יותר, המסוגל גם לשלוט בהתראות, לגלול בין תמונות, לצלם תמונות, לענות לשיחות ולדחות התראות. כלומר, קורא טביעות האצבע הוא לא כדי לאמת את זהות המשתמש לצורכי פתיחת נעילת המכשיר או ביצוע תשלום מאובטח – אלא משמש כמשטח מגע פונקציונלי לביצוע פעולות במכשיר.

המכשיר מצויד ב-3GB זיכרון RAM ומעבד Kirin 935 של חברת HiSilicon (חברת בת של Huawei), הכולל 4 ליבות חזקות 2.2GHz ו-4 ליבות 1.5GHz למצבי חסכון בחשמל. עיביו של המכשיר, בשוליים הדקים ביותר (בלי השכבות החיצוניות), מגיעים לדקיקות שיא של 2.65 מ"מ. בחברה מציינים כי המסגרת של המכשיר דקה מאוד, כך ששטח המסך מנוצל בצורה מקסימלית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
3 ג'יגה זיכרון, 4 ליבות./מערכת וואלה!, צילום מסך

הדגם הבסיסי של ה-Mate S, הכולל 32GB נפח אחסון, יוצע בצבעים אפור ושמפניה במחיר של 649 אירו. דגם הפרימיום, הכולל 64GB נפח אחסון, יוצע בצבעים ורוד וזהב במחיר של 699 אירו. הדגם הכולל תמיכה ב-Force Touch יוצע בהמשך עם נפח אחסון של 128GB. המכשיר החדש ישווק ב-30 מדינות ראשונות, בהן גם ישראל. מחירו בישראל צפוי לנוע בין 3,000 ל-3,500 שקלים.

החברה גם השיקה בצורה רשמית סמארטפון נוסף, Huawei G8, במחיר של 399 אירו. ה-G8 כולל מסך 5.5 אינץ', מעבד 8 ליבות (4 חזקות ו-4 חסכוניות) מסוג Qualcomm Snapdragon 615, מצלמת 13 מגה-פיקסל אחורית ומצלמת 5 מגה-פיקסל קדמית. אומנם לו יכולות מתקדמות כמו קורא טביעות אצבע, אך בהחלט צפוי להיות מכשיר מעניין, לאור המחיר הנגיש שלו. בנוסף, החברה הודיעה כי מתחילה למכור את השעון החכם שלה, Huawei Watch, אשר הוכרז בחודש מרץ האחרון. השעון החכם של וואווי יוצע ב-4 עיצובים שונים, במחיר של 399 עד 699 אירו – בהתאם לדגם.

הכתב היה אורח של חברת Huawei בברלין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully