וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היציאה האנטישמית של גוגל: "מי מנהל את הוליווד? יהודים"

8.9.2015 / 5:48

גולשים רבים הבחינו בתוצאת חיפוש מאוד לא תקינה פוליטית לשאלה: Who runs Hollywood? בגוגל התנערו מאחריות לתוצאה אבל כבר ערכו את השינוי שימנע ממנה לצוץ בצורה בוטה כל כך בעתיד

במשך שנים שואלים הגולשים את מנוע החיפוש של גוגל שאלות ומצפים לתשובות קונקרטיות ומדויקות ככל הניתן. אבל אם הייתם שואלים, עד לאחרונה, מי מנהל את הוליווד? הייתם מקבלים תשובה חד משמעית: "יהודים". זו אמירה מוכרת בתעשיית הזוהר, שהולידה עם השנים גם פליטות פה של ג'ון טרבולטה וגארי אולדמן, אבל היא נחשבת לאנטישמית ולא תקינה פוליטית בעליל.

לא מזמן סערה הרשת כשהחליט אלגוריתם תיוג התמונות של גוגל לתייג בני אדם שחורי-עור כקופים, וכעת נראה שלא יהיה פשוט כל כך לתת תשובה, מדוע המענה הראשון לשאלה Who runs Hollywood? בגוגל היא יהודים, ואחריה עוד 95 מיליון תוצאות. תשובות נבחרות נוספות, אגב, הן "יהודים גייז" וגם "האילומינטי".

התשובות הללו, שהרגיזו כצפוי גולשים רבים ברשת, נשלפו מעמודי תוכן שעסקו בשאלה הבעייתית והוותיקה. מגוגל נמסר בתגובה כי היא "אינה תומכת בשום צורה בדעות המובעות על ידי אתרים אלה". למרות ההודעה בכל זאת ביצעה גוגל שינויים במנגנון, כך שתוצאות החיפוש אחר תשובה לשאלה מובילות כעת למאמרים ודיונים בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully